niedziela, 2 lutego 2014

Moje 24 urodzinki- wspomnienia

Witajcie Kochani:)
Szperam dzisiaj po laptopie i natknęłam się na mnóstwo ciekawych zdjęć, m.in z moich 24 urodzin, które chciałabym Wam przedstawić jak je obchodziłam. Impreza była skromna, byli tylko moi rodzice, chłopak, ciocia z kuzynką oraz babcia. Zrobiliśmy grilla na ogrodzie oraz puściłam muzykę z radia. Była bardzo ładna pogoda bo akurat urodziny mam w sierpniu w wakacje:) Był również pyszny tort, który zrobiła moja babcia. Rozmawialiśmy, jedliśmy i wznosiliśmy toast oraz ja zdmuchnęłam świeczki- jak to na każdych urodzinach jest;) Później dołączyli do nas sąsiedzi:) Zabawa była przednia, bardzo mi się podobało. A co dostałam w prezencie to już nie pamiętam(ach ta skleroza:P)
Zdjęcia z moich 24 urodzin:









A Wy kiedy macie urodziny?:)
PS ZAPRASZAM NA BLOGA MOJEGO DOBREGO KOLEGI MARIUSZA blog Mariusza!!
P@ulli$t@

3 komentarze:

Karolina Banaś on 2 lutego 2014 16:08 pisze...

ojeeej, ale zatęskniłam za latem oglądając te zdjęcia! :)

lu ciam on 2 lutego 2014 16:37 pisze...

fajne zdjęcia :) śliczną masz sukienkę :):)

Oktawia on 10 lutego 2014 21:13 pisze...

sukienka powala ! ja mam w marcu urodzinki, czyli już niedługo ! :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)