sobota, 8 lutego 2014

Okularnice:D

Cześć Kochani:)
Dzisiaj post o okularach. Ja nie noszę na co dzień okularów(jeszcze:P) a moja mama jak coś czyta to zakłada, takie specjalne tylko do czytania. Stąd powstał pomysł na "zdjęcia okularnic". Szczerze dziwnie się czułam w okularach i nic przez nie nie widziałam, wszystko było rozmazane, ale to pewnie dlatego bo ja nie mam wady wzroku żadnej(póki co:P) Poza tym jak zobaczyłam fotkę to szczerze mówiąc nie podobam się sobie w okularach i według mnie jakoś mi nie pasują. Uważam że dużo bardziej pasują do mojej mamy.

Jak wyglądamy w okularach?;)
Miłego dnia:*
P@ulli$t@

3 komentarze:

Antoniana on 8 lutego 2014 13:55 pisze...

ja też jestem okularnicą ; D

Saja Gosia on 8 lutego 2014 15:01 pisze...

Okulary posiadają w sobie pewną magię. Ja sama noszę okulary, nie dlatego że chcę ale po prostu muszę. Mimo tego lubię je. Mnie osobiście bardziej podobasz się w okularach :)

Mariusz K. on 8 lutego 2014 18:52 pisze...

Szczerze okulary dają ci jeszcze większego uroku który i tak masz :P ;)) :))

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)