sobota, 1 lutego 2014

Słoneczny spacerek

Witam:)
Piękna pogoda dzisiaj, słonecznie i dość ciepło jak na zimę bo aż +2,5 stopnia!! Wstałam dość wcześnie jak na sobotę bo o 9:30;) Widząc śliczną pogodę za oknem około godziny 13:00 wybrałyśmy się z moją mama i naszą sąsiadką na godzinny spacer po okolicach:) Było bardzo przyjemnie, ciepły wiatr, śnieg już topnieje... Czułam się jakby był już początek wiosny, której nie mogę się doczekać!:) W trakcie spaceru porobiłam kilka fotek by umieścić na blogu:)







Życzę Wam Słonecznego popołudnia :) buźka:*
P@ulli$t@

4 komentarze:

Lena on 1 lutego 2014 16:11 pisze...

Bardzo podoba mi się Twój blog! Masz może ochotę na wspólną obserwację? ;)

mimblox.blogspot.com

Antoniana on 1 lutego 2014 16:50 pisze...

alee mało sniegu ; P u mnie przejśc nie idzie ; P

Paulina Michalska on 1 lutego 2014 17:19 pisze...

Lena, ok już obserwuję :)

Mariusz K. on 1 lutego 2014 17:29 pisze...

Jest takie powiedzonko lub przysłowie ,,Jedna jaskółka wiosny nie czyni" :P tak teraz mi się wydaje ze ta temperatura mimo ze nie ma mrozu to jeszcze nie wiosna, choć czuć oddech mały od mrozu oby jak najdłużej ale pamiętajmy ze jeszcze w lutym może być zimno, w końcu pora roku zimy to także luty :P
A jeśli chodzi o mój dzień to również miałem udany, bylem z dobra znajoma na os. słonecznym w Szczecinie na małe co nieco - a dokładnie na pysznym kebabie - po prostu pycha, jak pojechałem rano do Szczecina tak dopiero godzinę temu wróciłem ;)) Pozdrawiam :))
http://mariusz1986r.blogspot.com
http://mariusz86r.bloog.pl

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)