piątek, 14 lutego 2014

Walentynki :)

Cześć:)
Jak zapewne Wszyscy wiecie dzisiaj walentynki. U mnie na dodatek dzisiaj rozpoczęły się ferie zimowe(chociaż po pogodzie stwierdzając to bardziej wiosenne:P) Na Walentynki jadę dzisiaj się spotkać ze znajomymi z grupy i robimy dzisiaj sobie karaoke-mam cały sprzęt mini wieżę, mikrofon, laptopa i duuużo płytek z piosenkami karaoke. Nie mogę się doczekać:) Później przyjeżdża do mnie moja Walentynka :* :D Jutro być może pójdę do klubu na imprezę z Remkiem(jak uda mi się go wyciągnąć:P), Alą i jakąś jej koleżanką, której jeszcze nie miałam okazji poznać.
A Wy jak spędzacie dzisiejsze Walentynki?
Buźka:*




Szczęśliwych Walentynek Wszystkim zakochanym życzę :)
P@ulli$t@

6 komentarze:

Katarzyna Mirek on 14 lutego 2014 12:58 pisze...

Hej:) Witam szanowną koleżankę ze Szczecina:) Również obserwuję i pozdrawiam - Mama na tropie

SolidaryExpensive on 14 lutego 2014 18:13 pisze...

Ja tez jestem ze Szczecina!:)
Pozdrawiam:)

lutz265 on 15 lutego 2014 14:59 pisze...

ładny ciekawy blog i wspaniała kobieta

Mariusz K. on 15 lutego 2014 15:34 pisze...

No my to sie widzielismy na tym karaoke kolezanko z grupy... :D i spiewalismy na karaoke dzieki Tobie !
Dziekujemy za sprzet, a rodzicom podziekuj za przygotowanie piosenek na laptopie (szczegolnie tacie), jak rowniez za glosniki i mikrofon, no i oczywiscie za mozliwosc w uczestniczeniu w spiewaniu, to bylo moje pierwsze karaoke, i naprawde fajne przezycie jakiego nigdy nie czulem!!!!!! Pozdrawiam :)

Mariusz K. on 15 lutego 2014 15:40 pisze...

No my sie widzielismy na Walentynkach kolezanko z grupy..:D
Bardzo wszyscy z grupy dziekujemy za wspaniale walentynki, za karaoke - na ktorym pierwszy raz bralem udzial - niesamowite i ekscytujace dla mnie przezycie ;))
Podziekuj takze rodzicom - za plyty z piosenkami karaoke, za laptopa, za wieze i za udostepnienie mikrofonu- moze sie spotkamy w ferie kolezanko z grupy ;))) Pa

Anonimowy pisze...

A tɦorn on your wealth transfer to yiur next generation. There exiѕt also ѕome job websites that specialize only in accounting vacancies that can be of great chancе inn the spеcific sіtսation. Mοѕt
of us, instead oof looƙing for ays to reduce debt we just keep adding more
debt thinking we can somehow we can get out from under all thiѕ
debt.

Also visit mү website; financial Advisor books

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)