środa, 12 lutego 2014

Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty :)

Witajcie Kochani:)
Nie wiem jak Wy ale ja już w powietrzu czuję że wiosna powoli się zbliża i to wielkimi krokami. Wiatr jest już coraz cieplejszy, mamy coraz dłuższy dzień i w ogóle wydaje mi się że w związku z tym większość z nas ma lepszy nastrój:)

Dzisiaj umówiłam się z chłopakiem w Kaskadzie i postanowiliśmy że kupie sobie wcześniej prezenty Walentynkowe. Ja dostałam świetną  bluzkę-tunikę(jutro zrobię sobie w niej zdjęcie i wrzucę na bloga;)) a Remkowi kupiłam super torbę w New Yorkerze. Po chodzeniu po sklepach rozdzieliliśmy się i pojechałam na zajęcia. Graliśmy w różne gry takie jak boogle i kalambury. Bardzo szybko mi tam zleciał czas:)
Po zajęciach pojechałam z koleżanką Gosią na "małe co nieco":P do KFC. Jako że dawno nie jadłam fast foodów stwierdziłam że mogę sobie pozwolić:P
Później wróciłam do domu a teraz sobię surfuję po necie, słuchając muzyki. Jednym słowem po prostu pełen relaks:)
Miłęgo wieczoru Wam życzę:*




A czy Wy już czujecie zbliżającą się wiosnę?:)

P@ulli$t@

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)