wtorek, 4 lutego 2014

Wizyta koleżanki i nowa osoba w grupie:)

Hej Wam:)
Dzisiaj o godzinie 11 przyjechała do mnie koleżanka z zajęć Mirka:) Zjadłyśmy u mnie śniadanie, wypiłyśmy chyba ze 2 kawy i 2 herbaty, posiedziałyśmy i pogadałyśmy z moją mamą. Później zrobiłam jej masaż twarzy który miałam w szkole policealnej. Chodziłam tylko tam 2 semestry i zrezygnowałam bo to był tryb zaoczny:P ale od marca zaczynam w innej szkole ten sam kierunek. Wracając do masażu, później nałożyłam jej maseczkę głęboko oczyszczającą z Avonu a na koniec zrobiłam jej makijaż, który bardzo lubię robić;)
Następnie po około 3 godzinach siedzenia u mnie pojechałyśmy na angielski. Po angielskim cała grupa czekała godzinę na następne zajęcia z panią Anią. Do naszej grupy doszedł nowy kolega Grzesiek, dwa lata młodszy ode mnie i pierwsze wrażenie jakie na mnie zrobił jest pozytywne:) Po zajęciach wracaliśmy większą grupą tramwajem i udało nam się nawet fotkę pstryknąć z Gosią. Fotografem był Mariusz K.(http://mariusz1986r.blogspot.com).

Z Mirką:* u mnie :)

 Z Gosią:* na przystanku ;)

Poza tym muszę napisać że zostałam nauczycielką angielskiego i już dwóm osobom, koleżance i koledze, daje korepetycje z angielskiego:) Podkreślam że robię to bezpłatnie i daje mi to wielką frajdę:)
A i zapomniałabym napisać że w sobotę idę do Mirki na urodziny:) już zastanawiam się co by jej kupić, bo zupełnie nie mam pomysłu. Jak przyjdzie Wam coś do głowy, piszcie w komentarzach;)
Buziaczki:*
P@ulli$t@

4 komentarze:

Rozalia Szymiczek on 4 lutego 2014 22:22 pisze...

super zdjęcia:D
http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/flutes-roses.html

Ada on 4 lutego 2014 23:17 pisze...

Ładne zdjęcia! :)

Mariusz K. on 5 lutego 2014 21:01 pisze...

Wracaj szybko z tego Świnoujścia :P bo wszyscy w grupie w tym ja czekaja juz na Ciebie ;)) :P
Dzisiaj dodałem cie jawnie tzn. publicznie do listy czytelniczej, choć od początku było to anonimowo - dzisiaj udało mi się to zmienić - także wiedz ze cie oficjalnie ,,podglądam" haha ;))
Zapraszam na mohego bloga - dzisiaj nowy wpis - nieziemski :P :D
http://mariusz1986r.blogspot.com/2014/02/anioly.html#more

Mariusz K. on 28 lutego 2014 21:27 pisze...

to 2 zdjęcie z Gosia to powiem nieskromnie ja robiłem ! :)
Podoba się ?

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)