niedziela, 9 lutego 2014

Zatruty facet

Kochanie czy nie widzisz
Dzwonię
Taki facet jak Ty
Powinien nosić ostrzeżenie
Że to niebezpieczne
Spadam
Nie ma ucieczki
Nie mogę się doczekać Ciebie
Jesteś niebezpieczny
Ja Cię kocham
Jesteś zbyt wysoki 
Nie można zejść, tracąc głowę i kręcąc się w kółko 
Czy czujesz mnie teraz? 
Ze smakiem Twoich ust jestem na przejażdżce 
Jesteś zatruty a ja jestem smakiem trucizny raju 
I jestem uzależniona od Ciebie 
Czy nie wiesz że jesteś zatruty? 
Teraz myślę że jestem gotowa 
upajać się z Twej miłości
Jestem gotowa...


P@ulli$t@

7 komentarze:

Silva Gdk on 10 lutego 2014 00:04 pisze...

http://silvabook.blogspot.com/ zapraszam do Siebie :)

codziamustdie on 10 lutego 2014 14:58 pisze...

Twoje prace są naprawdę świetne, jak teksty jakieś piosenki ;D
Fajny blog^^

Obserwujemy? Ja już obserwuję! ;)
http://codzia-blog.blogspot.com/

Fit Style on 10 lutego 2014 16:11 pisze...

Jakie to prawdziwe :)

lu ciam on 10 lutego 2014 16:34 pisze...

pięknie piszesz :)

#Zosia# on 10 lutego 2014 19:11 pisze...

cudna notka i ciekawy temat!
zapraszam do mnie
fashionable-sophie.blogspot.com

Oktawia on 10 lutego 2014 21:10 pisze...

cudownie napisane ! ja bym pomyślała nad jakimś konkursem, gdzie Twoja twórczość została by na pewno doceniona :)

oironio on 11 lutego 2014 14:47 pisze...

Piękny tekst. Taki... zmysłowy!

www.ajnidju.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)