niedziela, 2 lutego 2014

Zostałam nominowana do LBA :) oraz moje nominacje do LBA- może znajdziesz tu swojego bloga :)

Cześć:)
Jakże wielkie było dzisiaj moje zdziwienie i wzruszenie, ponieważ dostałam nominację do Liebster Blog Award od Roksany Sadowskiej za co bardzo dziękuję:)



"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania do mnie:

1.Dlaczego zalożylaś bloga?
2.Czym się interesujesz?
3.twoje ulubione buty?
4.Co ostatnio trafilo do twojej szafy?
5.Tolerujesz obserwację za obserwację?
6.Należysz do jakieś grupy blogerskiej na Facebooku?
7.Jakim fandomem jesteś?
8.Jaką ostatnio przeczytalas książkę?
9.Jaki jest twój ulubiony(a) piosenkarz/piosenkarka?
10.Nosisz spódniczki/sukienki?
11.Kto cię zainspirowal do zalożenia bloga?

Moje odpowiedzi:

1.Ponieważ chciałam się podzielić swoim życiem z innymi:)
2.Interesuje się tańcem, muzyką, jazdą na rowerze oraz pływaniem.
3.Botki lub kozaczki:)
4.Ciemnoróżowa marynarka z Orsaya
5.Tak, jak najbardziej
6.Tak, do grupy blogger-obserwacja za obserwację
7.Jestem fandomką Dody oraz Kasi Tusk, która również prowadzi bloga:)
8."Wilk z Wall Street"
9.Madonna
10.i to i to po równo:)
11.Ja sama i ambicja;)


Blogi które nominuję:

Pytania do nominowanych blogów:
1.Co robisz najpierw odrazu po wstaniu z łóżka?
2.Twój sposób na podryw?
3.Masz rodzeństwo?
4.Twój ulubiony aktor/aktorka?
5.Twoja ulubiona gazeta?
6.Ile średnio godzin spędzasz tygodniowo przed komputerem?
7.Twój ulubiony kolor i dlaczego?
8.Jakie są Twoje trzy największe zalety?
9.Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
10.Dlaczego założyłaś/założyłeś bloga?
11.Jaki jesteś rocznik?


P@ulli$t@

9 komentarze:

Prima on 2 lutego 2014 18:35 pisze...

http://xoprimaxo.blogspot.com/ również interesuje się tańcem. Zapraszam do mnie!!!!! :)

Monika Gajek on 2 lutego 2014 20:03 pisze...

Fajny blog:)
Zapraszam do mnie- jeśli się spodoba zaobserwuj , napisz a ja na pewno się odwdzięczę:)
http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

Paulina Michalska on 2 lutego 2014 20:59 pisze...

Prima i Monika Gajek, zaobserwowałam :)

szanski on 2 lutego 2014 22:12 pisze...

Gratuluję nominacji :) Powodzenia w rozwijaniu bloga :)
W wolnej chwili zapraszam na relacje z pokazu Nataszy Urbańskiej: http://szanski.blogspot.com/

Hannahs Heels on 2 lutego 2014 22:34 pisze...

Nice blog dear! Loved the music

Thank you for your lovely comment!

Facebook / Instagram /Twitter / Chicisimo

- Hannah's Heels

Ewa on 3 lutego 2014 08:04 pisze...

gratuluję nominacji :) świetne pytania :)

Izis She on 3 lutego 2014 09:12 pisze...

Dziękuję za nominację. Niebawem postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania. Pozdrawiam!

Sabina Sobczynska on 3 lutego 2014 17:08 pisze...

Dziękuje serdecznie za nominacje jednak wolę nie męczyć moich czytelników takim postem bo był by to mój drugi raz, jednak dziękuje bardzo <3 miło z twojej strony, a blog mnie wkręcił ^^

Paulina Michalska on 4 lutego 2014 09:22 pisze...

ok, rozumiem :) nic się nie stało ;)
pozdrawiam

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)