środa, 26 marca 2014

Głupawka:D:D

Cześć moi Kochani:*
Właśnie wróciłam do domu i ogarnął mnie jakiś dziwno-głupi stan. Dopadła mnie po prostu głupawka:D mam ochotę tańczyć, śpiewać i się wygłupiać:D czyli jak parę lat temu z koleżankami, jak to się mówi za dawnych dobrych czasów. Właśnie mam włączoną muzykę w laptopie na fulla i sobie tańczę, śpiewam i robię głupie miny do aparatu (między innymi również zeza:P), pstrykając sobie zdjęcia:P:P hehehe wariatka ze mnie czasami wiem:P a oto efekty:







Bo najważniejsze to mieć dystans do siebie i świata i nie przejmować się tym co myślą o tobie inni, tylko robić swoje!!:):):):)
A Wy jak myślicie?:):):):)
P@ulli$t@

3 komentarze:

byCarol on 26 marca 2014 20:18 pisze...

Ja niestety za bardzo się wszystkim przyjmuje i mam problemy ze zdystansowaniem się. Ale gratuluję odwagi a zdjęcia genialne :D.

Mrs.Rose on 26 marca 2014 20:46 pisze...

Ha ha fajne foty :D, też mi się czasem zdarza wpaść w głupawkę, ale jak byłam młodsza to częściej mi się to zdarzało, chyba się starzeję :).

Dus ieg on 28 marca 2014 21:32 pisze...

"Bo najważniejsze to miec dystans do siebie i świata i nie przejmować się tym co myślą o tobie inni, tylko robić swoje!!" Podziwiam, naprawdę podziwiam :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)