niedziela, 30 marca 2014

Hello Spring:)

Cześć:)
Wczoraj ze znajomymi rozdawałam ulotki na Placu Grunwaldzkim a następnie na Jasnych Błoniach. Praca ciężka, przyznaję, ale jaka jest potem satysfakcja:) Następnie po wykonanej robocie poszliśmy w czwórkę do Castellari na Jasnych Błoniach. Niektórzy wzięli gałki lodów, niektórzy pudding czekoladowo-waniliowy a ja z kolegą wzięłam kawę na zimno z dwoma gałkami lodów waniliowych, bitą śmietaną i polewą czekoladową:) mniam:) Usiedliśmy na powietrzu ponieważ wczoraj (zarówno jak i dzisiaj)  było bardzo ciepło i przyjemnie. Po wizycie w Castellari spotkałam się z koleżanką (również w Castellari ale w innym miejscu:P), ponieważ chciała przymierzyć i kupić buty, które wystawiłam na facebooka do sprzedaży. Niestety ona ma rozmiar 39 a to był rozmiar 40, także jak przymiezyła to trochę były za duże i jej stopa w nich "latała". Tak więc niestety nie kupiła ich. Ale może jeszcze znajdę chętnego kupca;) Później wróciłam do domu i się pouczyłam bo w poniedziałek mam sprawdzian, we wtorek zresztą też:P Niestety przy nauce szybko zasnęłam, tak więc dzisiaj mam plan zarwać całą noc i się uczyć, bo szczerze to narazie nie umiem zbyt wiele.


Kończę w takim razie już tą notkę i się zabieram do nauki wcześniej, to może nie będę musiała zarywać nocy;)
A Wam jak minęła sobota?:)
Pozdrawiam Was:*
P@ulli$t@

5 komentarze:

Dus ieg on 31 marca 2014 20:54 pisze...

Uuuu *.* Tyle pyszności :)
Super zdjęcia :)

Paulina Michalska on 1 kwietnia 2014 10:15 pisze...

nom tyle pyszności a wszystko niestety idzie w tyłek :P ;) ale nie ma co warto było ;)

pijanazyciem on 1 kwietnia 2014 15:27 pisze...

Jeeejjj ale mi smaka narobiłaś. Idę dziś na lody z bitą śmietaną!:-)

Marzena on 1 kwietnia 2014 22:04 pisze...

Wiosna jest cudowna, u mnie również!:)
szkoda, że tak mało zdjątek u Ciebie..
Pozdrawiam i zapraszam do siebie!:)

Ewa Kusio on 2 kwietnia 2014 22:55 pisze...

także byłam dziś na lodach ;)
Powodzenia w nauce ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)