sobota, 1 marca 2014

Loki, loczki- ważne pytanie!

Cześć:)
Posiadam od roku urządzenie do robienia loków, fal, prostowania, karbowania włosów i inne- jednym słowem było napisane 8w1. Chciałabym sobie zrobić bujne loki ale nie wiem jak tego dobrze używać i jak się je robi, żeby wyszło:) Już kilka razy próbowałam ale wychodziły takie słabe loki, że praktycznie ich nie było widać. Urządzenie jest firmy Babyliss i naprawdę maszynka dobrze grzeje, tak więc napewno grzanie nie jest za słabe a mimo wszystko mi jakoś nie wychodzi nic fajnego na głowie...:(
Wie ktoś z Was może jak tego używać i jak zrobić za pomocą tego bujne loki na głowie? 
Byłabym wdzięczna za informację:)
Miłego dnia:)
P@ulli$t@

4 komentarze:

Emilia B on 1 marca 2014 13:59 pisze...

IMPONUJĄCY BLOG, CO POWIESZ NA WSPÓLNĄ OBSERWACJĘ? :)

http://czillen.blogspot.com/

Kamila Kołodziejczak on 1 marca 2014 16:48 pisze...

Niestety nie pomogę bo sama mam z tym problem, a dodatkowo moje włosy są tak ciężkie, że nawet pianki i tony lakieru nie pomagają i włosy po godzinie są już proste :(

miśka on 1 marca 2014 18:52 pisze...

niestety nie pomogę ci, raz w życiu próbowałam zrobić loki i po prostu na moich włosach się nie da. Dla tego więcej nie próbowałam i nie wiem jak ci pomóc.
pozdrawiam i przesyłam buziaki ;**
http://normalnyblognienormalnejnastolatki.blogspot.com/

Dus ieg on 1 marca 2014 22:00 pisze...

Ja też mam coś podobnego, ale mi się bez problemu kręcą, więc nie bardzo pomogę :/

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)