niedziela, 2 marca 2014

Moje letnio-wiosenne stylizacje znalezione na laptopie;)

Witajcie Kochani:*
Dziś już zaliczyłam rowerek, drugi raz w tym roku, bo pogoda dopisuje, na rower jest wręcz idealna:D Niedawno wróciłam i szperając trochę w moim laptopie natknęłam się na moje wiosenno-letnie sesje z 2012r i 2013r:) Postanowiłam że znalezione ów fotki wrzucę na bloga. Przyznam, że porównując te zdjęcia sprzed dwóch lat i takie z teraz, to gust mi się trochę zmienił:P Czy na lepsze, czy na gorsze to nie wiem ale napewno się trochę zmienił(tak jak i moja waga:P troszkę więcej ciałka teraz mam:P) Poza tym jak widać 2 lata temu nosiłam grzywkę, ale później wróciłam do teraźniejszej fryzury;)




Jak Wam się podobają stylizacje? I która fryzura bardziej mi pasuje- w grzywce czy bez? :)
DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ, NAPEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ!
P@ulli$t@

7 komentarze:

Anna Bielaszewska on 2 marca 2014 17:27 pisze...

Ostatnia jest bardzo fajna, w moim typie

Dus ieg on 2 marca 2014 20:31 pisze...

Ostatnia stanowczo najlepsza :)

Amelia Wrońska on 2 marca 2014 22:08 pisze...

fajnie wyglądasz

http://Fidanzataa.blogspot.com

Marzena on 2 marca 2014 22:11 pisze...

Mi najbardziej podoba się ostatnia stylizacja, przede wszystkim kolorystyka i to, że jest dosyć prosta. Poza tym znów zmieniłaś dezign, który jak najbardziej jest na plus. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

Alina Borak on 5 marca 2014 23:31 pisze...

Ostatnia jest fajna i na luzie ;)
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Տubsequent to passong the selection process, an affiliate hаs to
pick the right CPΑ ffers thzt yield high income. Оfferr
in Сompгоmise: An Offer in Compromise iѕ not an easy option to qualify for
when you have Back IRS Taxes. These "backlinks" are very important tο your CPA website's
sеarch engine rankings.

Here is my site; video.hollywoodrepublican.net

Anonimowy pisze...

Eҳcellent pieces. Keep writing such kind of infօ on your blog.
Im really impressed by your blog.
Hello there, You have done аn incredible job. I'll definitely digg it and personally suggest to
my friends. I'm confident they'll Ƅe benefited from this website.


My homepage: stores for, ,

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)