środa, 26 marca 2014

Naładowana energią:D moja dzisiejsza stylizacja:)

Cześć Kochani:)
Wczorajszy dzień był do kitu ale może właśnie takie dni też są nam potrzebne(jak to napisał ktoś u mnie w komentarzu;P) by naładować swoje baterie i następny dzień zacząć z pozytywną energią. Wczoraj tak jak pisałam, prawie cały dzień spędziłam przed laptopem i grając w ps1 oraz odpoczywając. Wieczorem obejrzałam film "Blue Jasmine" ale szczerze jak dla mnie bardzo dziwny film i nie polecam. To wszystko, co robiłam wczoraj, mając mega zły humor, pozwoliło mi zebrać siły na dzisiaj:) A tak wygląda moja dzisiejsza stylizacja:
I jak Wam się podoba?:)
MIŁEGO DNIA WSZYSTKIM ŻYCZĘ:*
P@ulli$t@

4 komentarze:

Mrs.Rose on 26 marca 2014 14:44 pisze...

Przepiękna bluzeczka

pijanazyciem on 26 marca 2014 15:57 pisze...

Aż widać tą bijącą od Ciebie energię:-) Bardzo podoba mi się kolorystyka ubrań :-)

Oktawia on 6 kwietnia 2014 14:18 pisze...

podoba się i to jak :) a ja jeszcze nie dostałam swojej wygranej ;(

Paulina Michalska on 7 kwietnia 2014 12:13 pisze...

wiem i bardzo przepraszam ale ostatnio miałam sporo nauki, wyjazd i ogólnie jakoś nie miałam czasu wysłać, zawsze coś. Ale obiecuję że pod koniec tego tygodnia napewno wyślę :) :*
pozdrawiam

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)