wtorek, 18 marca 2014

Pierwszy Dzień Szkoły

Cześć Kochani:*
Wczoraj miałam pierwszy dzień szkoły. Tak naprawdę zajęcia zaczęły się już 4 marca, ale jako że byłam w szpitalu od 5 marca to po zabiegu dali mi zwolnienie ze szkoły do 14 marca(piątek). No i wczoraj wypadł mój pierwszy dzień w szkole:) Zdziwiłam się ponieważ w naszej grupie jest tylko 8 osób a wczoraj razem ze mną obecne były tylko 4 osoby! Zapisanych jest ponoć 22 osoby ale kolega z grupy mówił mi że w zeszłym tygodniu było codziennie max. 8 osób. Kto wie, może jeszcze przyjdą ;) W "Żaku" miałam w grupie około 30 osób więc dla mnie ta mała liczba osób wczoraj to był lekki szok. Ale muszę przyznać że wolę taką mniejszą grupę, ponieważ można się lepiej ze wszystkimi poznać i jest taka "kameralna atmosfera" co mi odpowiada:) W końcu w podstawówce i gimnazjum też miałam mało osób w klasie ;) Drugim szokiem było dla mnie to że w naszej grupie jest jeden chłopak, a zazwyczaj na kierunku technik usług kosmetycznych są same dziewczyny! Także jest jeden rodzynek:D Nauczycielki są bardzo młode i ciekawie prowadzą, także jak narazie mi się podoba bardziej niż w poprzedniej szkole:) Już za 6 dni w poniedziałek mamy 2 sprawdziany- jeden z angielskiego zawodowego ze słówek a drugi z dezynfekcji i sterylizacji oraz wirusowego zapalenia wątroby typu c i b. Zobaczymy jak mi pójdzie. Wczoraj się troszkę z tego uczyłam i przyznam że jest to ciekawa wiedza:)


A jak u Was minął początek tygodnia?
P@ulli$t@

4 komentarze:

Antoniana on 18 marca 2014 14:08 pisze...

Powodzenia! ; )

pijanazyciem on 18 marca 2014 14:38 pisze...

Dobrze, że fajnie czujesz się w nowej szkole- to ważne :-) powodzenia na sprawdzianach!:)

b e y o u r s e l e on 18 marca 2014 15:50 pisze...

powodzenia : )

Baasia on 19 marca 2014 19:02 pisze...

Powodzenia. Trzymam kciuki!
Swoją drogą o]podoba mi się kolorystyka bloga!

Obserwuję i będę zaglądać do Ciebie częściej bo miło się czyta Twoje posty.
Zapraszam również w wolnej chwili do mnie i do obserwacji :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)