środa, 19 marca 2014

Recenzje moich kosmetyków

Cześć Kochani:*
W szkole mam już w poniedziałek sprawdziany z 2 przedmiotów a za 2 tygodnie kolejne dwa sprawdziany w poniedziałek i wtorek! Dodatkowo 15.04 mam ustną prezentację z działalności gospodarczej i usługowej! Także napiszę krótki post na temat recenzji 3 moich ostatnio zakupionych kosmetyków oraz 4tego, który jest prezentem od mojej fajnej sąsiadki i siadam do nauki;)
Brązujące masło do ciała "Orzech & Bursztyn" firmy Bielenda
 A tak wygląda jego konsystencja:
Moja opinia:
Masło to bardzo przyjemnie pachnie i łatwo się rozprowadza. Opakowanie jest spore więc starcza na dość długo:) Poza tym już po 2-3 dniach smarowania da się zauważyć na ciele ten efekt "naturalnej opalenizny" ;) nie zostawia żadnych smug i równo opala. Cena też jest przystępna, kosztuje około 12 zł. Z pewnością po zużyciu kupię je drugi raz;)
Moja ocena:
10/10

Puder rozświetlający w kamieniu "Golden Glow" firmy Lovely
Moja opinia:
Puder rzeczywiście daje efekt rozświetlający i dość długo się utrzymuje na twarzy. Jeśli chodzi o cenę to kosztuje prawie 10zł więc nie jest to drogo. Dwa minusy za brak aplikatora typu gąbka oraz lusterka w opakowaniu.
Moja ocena: 
8/10

Maskara "Collagen wear volume" firmy Lovely
Moja opinia:
Kosztuje około 10 zł więc jest to dość tani produkt. Pogrubia i wydłuża świetnie rzęsy. Poza tym posiada kolagen, co sprawia że po dłuższym używaniu maskary rzęsy trochę rosną i stają się grubsze i mocniejsze- tak właśnie u mnie było. Ogólnie jestem zadowolona z tej maskary, jedyny minus to jak dla mnie zbyt małe opakowanie:)
Moja ocena:
9/10

A na deser prezent od mojej fajnej sąsiadki:)
Paleta cieni "Loveable Luxuries" firmy Primark Beauty
 Tak wygląda po otwarciu opakowania:
Moja opinia:
Paleta jest rewelacyjna, wszystkie kolory cieni z tego zestawu bardzo mi się podobają:) Cienie łatwo się nakłada za pomocą bardzo fajnego dwustronnego aplikatora z gąbeczką lub pędzelkiem. Kolory bardzo długo utrzymują się na oczach. Poza tym wszystkie cienie posiadają złote drobinki co daje efekt rozświetlenia:) Dodatkowe plusy za lusterko w środku oraz ładne i wygodne opakowanie:)
Moja ocena:
Zdecydowanie 10/10!
Pozdrawiam Was:*
P@ulli$t@



3 komentarze:

Anna Bielaszewska on 19 marca 2014 12:22 pisze...

super jest ta paletka z cieniami !

pijanazyciem on 19 marca 2014 13:45 pisze...

Ruszam po pracy w poszukiwaniu tego masła do ciała :-) lubię takie kosmetyki :)

Małgorzata K. on 19 marca 2014 17:21 pisze...

podoba mi się ten produkt od Bielendy

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)