sobota, 15 marca 2014

Silny wiatr i demotywatory na dzisiaj :)

Cześć Kochani:*
Dziś w nocy zaczął się u mnie w Szczecinie bardzo silny wiatr. Wiało tak mocno że aż w nocy się obudziłam, troszkę przestraszona, przyznaję. Ale już wczoraj wiedziałam że będzie takie wiatrzycho, bo mówili w radiu że idzie zmiana frontu i może być bardzo mocny wiatr. W dodatku mam okna w pokoju od strony pola to u mnie już w ogóle bardzo szumi i świszczy. No ale cóż, ludzie jeszcze nie potrafią kontrolować pogody, kto wie- może kiedyś w bardzo dalekiej przyszłości?;)
A na dzisiaj na poprawę humoru mimo okropnej pogody przygotowałam dla Was kilka fajnych demotywatorów:) Lookajcie;)






A u Was jak dzisiaj jest z pogodą i samopoczuciem?
P@ulli$t@

14 komentarze:

Ayuna- Chan on 15 marca 2014 12:08 pisze...

świetne te demonty :D
u mnie też wiało, troche słabiej ale to już nie ta sama pogoda co wczoraj :)
pozdrawiam cieplutko ;*
ayuna-chan.blogspot.com

Sandra Kozłowska on 15 marca 2014 13:34 pisze...

u mnie tak samo wieje silny wiatr. A szkoda, bo pogoda taka ładna by była. Świetne demotywatory ;-)
www.sandicious.blogspot.com

Pawel Ludniewski on 15 marca 2014 15:33 pisze...

A u mnie zajebiście, lubię jak piździ. Pogoda jak z piczy strzelił.

Berenika Testuje on 15 marca 2014 15:46 pisze...

demoty maja w sobie sporo racji:) ja nie moglam spac przez ten wiatr;//
Zapraszam na nowy post + prośba o klik (info w poście) :)
http://berenikatestuje.blogspot.com/2014/03/paczuszka-od-jm-spa-wellness.html

Karina Mucha on 15 marca 2014 18:32 pisze...

ciekawy post :) bardzo mi się podobają notki tego typu
świetny wygląd bloga, pozdrawiam :*

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
w wolnej chwili zapraszam DO MNIE:)

Małgorzata K. on 15 marca 2014 20:56 pisze...

U mnie też dziś było okropnie na zewnątrz.

Ohmfh on 16 marca 2014 00:58 pisze...

Hahahha świetne demotywatory xD u mnie pogoda z dnia na dzień lepsza, w poniedziałek było zachmurzenie, ale teraz coraz cieplej, aż miło :3

pozdrawiam,
ohmfh.blogspot.com

Allex on 16 marca 2014 12:40 pisze...

haha niektóre swietne ;d

Dus ieg on 16 marca 2014 15:56 pisze...

Ahahahah, to ostatnie *.* Genialne xD

Mrs.Rose on 17 marca 2014 13:03 pisze...

Ha ha fajne demoty :D, ja mieszkam na drugim końcu Polski, a u mnie też od wczoraj strasznie wieje, teraz może trochę się uspokoiło.

byCarol on 17 marca 2014 13:04 pisze...

Już poniedziałek a pogoda niestety tak samo okropna :( Świetne obrazki, akurat na poprawę humoru w tak beznadziejne dni :).

Natalia Kalkowska on 17 marca 2014 15:46 pisze...

Hehe życiowe :D Fajny blog :) Bardzo mi się tutaj podoba :))

http://kalkosiaa.blogspot.com/

Kamila Kołodziejczak on 17 marca 2014 18:08 pisze...

Fajnie humor w taką pogodę sie przydaje :)

Anonimowy pisze...

SuƄsequent to passing the selection process, an affiliate hɑs to pick the right CPA offers that yіeld high income.
Іt is important to contact an attorney with property tax law knowledge in Minnesota
including knowledge of property tax rеfund, income property tax, property tax court, appeal property tax, tax property consultation,
an d more. This cаn eventuallу lead them to the courts, which would spend thdm a loot more instead of juѕt hiring a tewam of financial
experts, professionals who would work hɑrd to givе them the business reports, anallysis and assessmеnts theey need.


Here is my weblog :: boca raton cpa john miller

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)