poniedziałek, 3 marca 2014

Szkoła- reaktywacja! + moje przykładowe notatki ze szkoły kosmetycznej

Cześć:)
Wszystko co dobre, szybko się kończy. Tak samo jest z labą i leniuchowaniem, bowiem ten okres w życiu właśnie mi się kończy a od jutra zaczynam pierwszy dzień szkoły policealnej na kierunku technik usług kosmetycznych. Jak to będzie, zobaczymy. Pewnie nawiążę sporo nowych znajomości oraz będę miała dużo nauki...ale dam radę, mam nadzieję;) Muszę dać radę, bo moim marzeniem za 2 lata po skończeniu szkoły jest otwarcie swojego gabinetu kosmetycznego. No ale najpierw napewno będę musiała zdać wszystkie egzaminy więc narazie nie zapeszam;)
Teraz przedstawię Wam przykładowe notatki z tego samego kierunku na który chodziłam ale zaocznie i do innej szkoły. Nie skończyłam jej dlatego teraz zaczynam ten sam kierunek ale w trybie dziennym, który mi zdecydowanie bardziej odpowiada. Już dostałam plan zajęć i wszystkie zajęcia w 1 semestrze mam od godziny 16:00.

Notatki
















Sporo tego a to są dopiero WSTĘPNE notatki!!
Także ja zabieram się do przypominania sobie swojej wiedzy z zakresu kosmetologii by jutro na zajęciach "nie świecić gałami":P:P
Co sądzicie o tych notatkach? Trudne?:P
Miłego popołudnia:*
DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ, NAPEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ!
P@ulli$t@

4 komentarze:

Anna Bielaszewska on 3 marca 2014 18:34 pisze...

Oj ucz się ucz!
Przyda się, bedziesz nam doradzała

Małgorzata K. on 4 marca 2014 17:31 pisze...

Też marzę się uczyć w tym kierunku :)

P.S Paulinko doszedł do mnie lakier dziękuje :)

pijanazyciem on 5 marca 2014 10:51 pisze...

Dla takich laików jak ja to trudne rzeczy:) ale wszystkiego da się nauczyć,więc powodzenia w przyswajaniu materiału :-)

Anonimowy pisze...

For thߋse whο qualify it can be the optіmal solution, however,
it is important tߋ nokte that not everyone qualifies for the
Offer in Compromise solution. It is important too
contact ann attornney with property tax law knowledge in Minnesota including knowledge
of property tax refund, income property tax, property tax court,
appeal property tax, tax property consultаtion, an d mοre.

So aѕ yoս can see, thee earning ƿotentіal with CPA offers is virtuаlly unlimited.


Also visit my page :: cpa quotes

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)