wtorek, 25 marca 2014

Very bad mood:(

Cześć:*
Dzisiaj jest u mnie taka beznadziejna pogoda i ciśnienie przez co mój nastrój jest równie beznadziejny. Nie mam ochoty dosłownie na nic; ani na naukę, ani na rower, ani na spotkanie się z kimkolwiek, jedyne co mam ochotę dzisiaj robić to spędzić całe popołudnie przed laptopem z kubełkiem lodów jogurtowo-truskawkowych lub pisać książkę albo grać na ps1. No, ewentualnie obejrzeć jakiś dobry film- to wchodzi w grę, ale wieczorem.
Mój dzień dzisiaj jest po prostu okropny- wstałam dopiero przed 11 bo strasznie ciężko było mi się podnieść i cokolwiek zrobić. Mimo to przemogłam się i poszłam na 13stą na angielski ale i tak jakoś nic mi się nie polepszyło- humor dziś bardzo kiepski, samopoczucie również (ból głowy bo jestem chyba meteopatką) Jedyne dobre co z tego wyszło to to że zmieniłam adres mojego drugiego bloga na którym piszę książkę (klik) oraz postanowiłam że tą książkę jednak udostępnię do wglądu Wszystkim, nie tylko wybranym osobom. By nie smęcić dłużej, wrzucę tylko jedno zdjęcie mojej stylizacji z dzisiaj. Jakoś na fotce wymusiłam lekki uśmiech, chociaż było bardzo ciężko:P
A Wy jak się dzisiaj czujecie?
P@ulli$t@

6 komentarze:

Anna Bielaszewska on 25 marca 2014 17:39 pisze...

U mnie raz deszcze raz snieg i zimno, głowa mi pęka i fatalnie się czuję
Bardzo ładna stylizacja

Małgorzata K. on 25 marca 2014 17:49 pisze...

Ja padam dziś, przydałby mi się masaż :)

Mrs.Rose on 25 marca 2014 17:54 pisze...

Fajna stylizacja, u mnie też dziś nie najlepsza pogoda, na dodatek złapało mnie przeziębienie i też się beznadziejnie czuję :/

Retromoderna on 25 marca 2014 19:20 pisze...

U mnie dziś też pogoda nie najlepsza, ale liczę na poprawę jutro. :)))
pozdrawiam

::MaGic Lov:: on 25 marca 2014 21:05 pisze...

no i fajnie wyglądałaś :) mam nadzieję że dzisiejszy dzień był o wiele lepszy :*

pijanazyciem on 26 marca 2014 09:49 pisze...

U mnie ostatnio też były takie dni, ale może one też są potrzebne :-)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)