wtorek, 11 marca 2014

Wiosenny i jeszcze zimowy look :)

Cześć:)
Dzisiaj byłam już na angielskim bo już normalnie się poruszam i chodzę, nie jak jakieś "zombie":P ale mimo wszystko rodzice mnie zawieźli i przywieźli autem, staram narazie się nie poruszać komunikacją miejską do piątku czyli do ściągnięcia szwów. Pogoda jest bardzo ładna, świeci mocne słońce i wieje ciepły wiatr- naprawdę super, prawdziwa wiosna, mimo iż jeszcze mamy kalendarzową zimę;) Postanowiłam że wstawię trochę fotek mojej dzisiejszej stylizacji wiosennej oraz fotki stylizacji zimowej. A więc paczajcie :P




I jak Wam się podobają stylizacje?:)
DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ, NAPEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ!!
P@ulli$t@

13 komentarze:

Mrs.Rose on 11 marca 2014 16:40 pisze...

Bardzo fajne stylizacje, spodobała mi się bluzeczka na pierwszym zdjęciu.

Ayuna- Chan on 11 marca 2014 17:46 pisze...

przesliczne stylizacje :)
coś z innej beczki, masz świetnego bloga
moze zgodzisz się na wspólną obserwację? :)
pozdrawiam cieplutko ;*
ayuna-chan.blogspot.com

Foreverki F. on 11 marca 2014 18:14 pisze...

Świetny blog ! Booooosz..., ♥ Wpadniesz do nas ? Może ci się coś spodoba ? Nie zapomnij zostawić parę komentarzy ! Kc ♥ www.fantazyjnyblog.blogspot.com

Anna Bielaszewska on 11 marca 2014 18:26 pisze...

fajne te kolorowe rajstopy wyglądają, ożywiają calość

Allex on 11 marca 2014 18:49 pisze...

no i ładnie :)

Małgorzata K. on 11 marca 2014 22:02 pisze...

Fajnie dobrałaś wszystko, wygląda świetnie

pijanazyciem on 12 marca 2014 08:02 pisze...

Świetnie wyglądasz! Promieniejesz :-)

Oktawia on 12 marca 2014 08:16 pisze...

Mnie najbardziej urzekła pierwsza ! Ale druga też ładna, szczególnie te rajstopki :D Pozdrawiam :)

Pink Rainbow on 13 marca 2014 18:05 pisze...

Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, co się stało, że poruszałaś się jak zombie? Boskie stylizacje. ♥
Zapraszam do mnie. Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki w ostatnim poście. :)
pinkk-rainbow.blogspot.com

byCarol on 14 marca 2014 23:01 pisze...

Bardzo ładna bluzeczka na pierwszej stylizacji.
A do drugiej zamiast sportowych butów dodałabym takie na obcasie, ale to moje zdanie ;).

Marzena on 14 marca 2014 23:22 pisze...

Wreszcie większe zdjęcia :)
od razu lepiej się ogląda.
Natomiast co do stylówek, brązowe rajstopki mają jak dla mnie zbyt intensywny kolor. Przy okazji zapraszam do siebie. Pozdrowionka :)

Paulina Michalska on 15 marca 2014 11:14 pisze...

byłam po zabiegu dlatego poruszałam się jak zombie :P

Gosia i Mariusz on 18 marca 2014 19:47 pisze...

Pierwsza stylizacja za sprawą bluzeczki-najfajniejsza;ostatnia zwraca uwagę wisiorem ;-).
Ogólnie bardzo fajny blog i będę musiała poszperać w Twoim archiwum; jednakże małego minusika daję za "blokadę kliknięcia prawego klawisza myszy"-trochę przeszkadza w otwieraniu interesujących treści w nowym oknie;a niestety nie zabezpiecza przed kopiowaniem zdjęć :-(;-bo przypuszczam;że to było Twoim zamiarem.

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)