wtorek, 22 kwietnia 2014

Wiosenna Stylizacja

Witam:*
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją wiosenną, poświąteczną stylizację;) W sumie Święta dla niektórych już się skończyły, ale dla mnie jeszcze trwają do jutra:) Ale nie przejmujcie się- niedługo znowu parę dni wolnego bo w końcu wielkimi krokami zbliża się Majówka:D Ja chyba na Majówkę jadę z chłopakiem i rodzicami nad jezioro, więc napewno wstawię niebawem sporo fotek z tego wypadu:) Nie mogę się doczekać, kocham wyjazdy nad jezioro <3 !! Ale wróćmy do dnia dzisiejszego;) U mnie dzisiaj w Szczecinie bardzo ciepło i przyjemnie:) Postanowiłam zrobić kilka fotek mojej wiosennej stylizacji 2014:)



I co sądzicie o tym ubiorze?
A jaka pogoda dzisiaj u Was?
Pozdrawiam cieplutko:*
P@ulli$t@

2 komentarze:

Marzena on 22 kwietnia 2014 13:29 pisze...

Najbardziej podobają mi się Twoje fotki w pozycji siedzącej, poza tym ubiór dosyć ciekawy. Zapraszam do siebie!!:)
Pozdrowienia ze słonecznego Śląska :)

Paulina Michalska on 10 maja 2014 11:27 pisze...

również pozdrawiam ze Szczecina :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)