poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Dzisiejsza stylizacja :)

Witam ponownie:P
U mnie dziś cieplutko ale bez słońca niestety. Mimo to i tak niedługo wybieram się na wycieczkę rowerową;) Taka pogoda na rower jest najlepsza:) Chciałabym Wam przedstawić dwa zdjęcia mojej dzisiejszej stylizacji. Jest to ubiór sportowo-elegancki, taki do chodzenia na co dzień:)


A Wy jaki styl ubierania lubicie na co dzień?:)
Miłego Poniedziałku Wszystkim życzę;);*
DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ, NAPEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ!
P@ulli$t@

6 komentarze:

pijanazyciem on 7 kwietnia 2014 15:26 pisze...

Świetnie wyglądasz - bardzo lubię taki styl :-)

Tofi on 7 kwietnia 2014 15:53 pisze...

na co dzień ja też ubieram się zdecydowanie bardziej na sportowo :)

Kamila Kołodziejczak on 7 kwietnia 2014 19:06 pisze...

Genialny T-Shirt w moim stylu :D

Ilona Cygan on 7 kwietnia 2014 21:08 pisze...

Swietny T-Shirt ;) właśnie niedawno się z takimi polubiłam chociaz ja wolę na codzien ubierac sie elegancko :)

Malwina R. on 7 kwietnia 2014 21:21 pisze...

u mnie ciepło i słonecznie :)
pozdrawiam, http://fastwalking.blogspot.com/

Dus ieg on 9 kwietnia 2014 21:00 pisze...

Świetne stylizacja *.*

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)