poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Jest słońce, jest zabawa czyli mini impreza ze znajomymi u mnie :)

Cześć:*
W piątek sporo osób przyjechało na zajęcia dodatkowe, ale okazało się że zajęć nie ma. Więc wpadłam na pomysł (oczywiście jak to ja, zawsze coś kombinuję:P) żeby kilka osób z grupy przyjechało do mnie. Wsiedliśmy więc w pksa bo akurat był i 20 minut później byliśmy u mnie. Rozłożyliśmy jakieś ciastka, mama zrobiła kanapeczki, ja przyniosłam soki, coca colę, szklanki oraz lody i zaczęła się mini impreza u mnie. Wystawiłam laptopa na ogródek i podłączyłam go przedłużaczem do gniazdka w garażu. Najpierw siedzieliśmy, gadaliśmy, jedliśmy i piliśmy (ale tylko napoje bezalkoholowe!;)) a potem zaczęliśmy wszyscy tańczyc przy piosenkach z Youtube'a. Zabawa była super! Następnym razem (prawdopodobnie jutro:P) jak zaproszę znajomych to pogramy sobie również w świetną grę planszową Monopoly:)







A Wam jak minął Piątek (weekendu początek:P)??
P@ulli$t@

4 komentarze:

Marzena on 28 kwietnia 2014 20:25 pisze...

dobra impreza nie jest zła :)))

Agnieszka Muszynska on 29 kwietnia 2014 07:20 pisze...

Świetnie, wygląda na to że mini impera była bardzo udana:):)
Takie spontaniczne najfajniejsze:)

Aleksandra Rogozińska on 29 kwietnia 2014 13:19 pisze...

haha , świetnie spędzony czas < 3
Klikniesz w baner Oasap ?
Strasznie mi na tym zależy ; *
http://re-belious.blogspot.com

Paulina Michalska on 10 maja 2014 11:24 pisze...

pewnie, spontany są najlepsze ;) pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)