sobota, 12 kwietnia 2014

Moja dodatkowa pracka w Kawiarnio-Cukierni

Witajcie Kochani:*
Ostatnio nie miałam czasu dodać posta, ponieważ pracowałam i miałam dodatkowe zajęcia. Po powrocie byłam już tak zmęczona że nie miałam siły na nic:P Na szczęście mamy weekend, więc nadrabiam zaległości;)
Otóż od wtorku do piątku dorabiałam sobie w Kawiarnio-Cukierni, która jest 10 minut drogi na piechotę od mojego domu:) Pracowałam razem ze starszą ode mnie Moniką, która była bardzo sympatyczna i mnie nauczyła wielu rzeczy, m.in. jak robić profesjonalną kawę, podawać ciasta i pakować, oraz gdzie co jest;) Jej wszystkie rady bardzo mi pomogły:) Czasem miałyśmy spory ruch, a nawet kiedy nie było ludzi zawsze było coś do roboty. Czasem robiłyśmy sobie chwilę oddechu jak był czas, nie przeczę, ale ogólnie ciężka lecz przyjemna praca:) Oto kilka fotek z mojej dodatkowej pracy:






Udanego weekendu Wam życzę:* !!
DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ, NAPEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ!
P@ulli$t@

1 komentarze:

Kamila Kołodziejczak on 13 kwietnia 2014 13:59 pisze...

Wiem co oznacza mało czasu, ale przynajmniej się nie nudzisz :) Fajnie

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)