czwartek, 24 kwietnia 2014

Niekorzystny biometr i mocniejsze przeziębienie :(

Hejka:*
Dwa dni temu byłam z chłopakiem na basenie. Po wyjściu z basenu nie wysuszyłam włosów bo na dworzu było bardzo ciepło no i... dopadło mnie od wczoraj jakieś mocniejsze przeziębienie:( mam katar, kaszel i gardło mnie boli:( Nie znoszę być chora, bo nie mogę się wtedy nigdzie za bardzo ruszyłam. Cóż, nie pozostało mi nic innego jak pisanie nowych postów albo dokańczanie mojej książki ;)
Poza tym dzisiejsza pogoda jest okropna, przynajmniej u mnie. Biometr jest zdecydowanie niekorzystny!:( Ale nie ma co się dołować, jest tak źle że może być już tylko lepiej;)


A jak u Was zdrowie po Świętach?
Przytyło Wam się po Wielkanocy?;)
Pozdrowionka:*
P@ulli$t@

4 komentarze:

Asia on 24 kwietnia 2014 21:27 pisze...

Ja też z bólem gardła :( Zatem zdrówka dla nas :) pozdrawiam serdecznie

Dus ieg on 25 kwietnia 2014 22:39 pisze...

Jeju, to zdrowiej! I następnym razem z mokrymi włosami nie wychodź na dwór! ;D

Paulina Michalska on 10 maja 2014 11:25 pisze...

też zdrówka życzę :)

Paulina Michalska on 10 maja 2014 11:26 pisze...

na przyszłość już wiem że trzeba po basenie wysuszyć włosy ;) pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)