poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Słoneczna Wielkanoc 2014 :) fotogaleria :)

Cześć Kochani:*
Jak Wam mijają Święta? U mnie wczoraj o 11 było Śniadanie Wielkanocne na którym byli rodzice, babcia no i ja :P Było tyyyyle jedzenia i jestem tak pełna że już na te wszystkie pyszności patrzeć nie mogę:P Dzisiaj wybrałam się z rodzicami i chłopakiem na wycieczkę rowerową na darmowy kort tenisowy do Pilchowa:) Pograliśmy troszkę w tenisa a potem przejechaliśmy się jeszcze do Bartoszewa gdzie zjedliśmy lody. W sumie wycieczka trwała około 5 godzin! Jak wróciliśmy to oczywiście wszyscy zgłodnieli i rzucili się na jedzenie;) Potem oglądaliśmy śmieszną komedię w Tv z Jimem Carreyem pt."Jestem na tak". Następnie mój tata z Remkiem wynieśli hamak na taras i pobujałam się na nim trochę, słuchając muzyki i czytając gazety. Niestety jutro już koniec Świąt, jak to się mówi "Święta, Święta i po Świętach";) ale cieszmy się póki jeszcze trwają;) I tak ja mam jutro w sumie jeszcze wolne, bo nie mam żadnych zajęć ani szkoły(szkołę mam dopiero od środy)

Ogólnie u mnie Święta były świetne, odpoczęłam, najadłam się, poruszaliśmy się trochę na sportowo i przede wszystkim pogoda w tym roku dopisała i to bardzo:) Ale chyba nie chciałabym aby Święta trwały wiecznie, ponieważ wtedy Życie byłoby monotonne, nudne i bez celu;) No ale to tylko moja opinia:) A oto moja fotogaleria z tegorocznych Świąt:






























A Wy jak spędziliście tegoroczną Wielkanoc i czy podobały Wam się Święta w tym roku?:) Piszcie w komentarzach.
ZA KAŻDY KOMENTARZ BARDZO DZIĘKUJĘ, NAPEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ!
P@ulli$t@

2 komentarze:

Marzena on 21 kwietnia 2014 20:09 pisze...

Widzę, że święta jak najbardziej udane!:)
Świetne zdjęcia, pozdrawiam.

Paulina Michalska on 10 maja 2014 11:28 pisze...

oj udane udane i syte ;) dzięki pozdrawiam również :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)