poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Szalony weekend nad morzem z dwoma Gosiami :)

Cześć Kochani:*
Ten weekend był jak dla mnie bardzo aktywny, aż za bardzo;) Mianowicie w piątek wieczorem pojechałam pociągiem z dwoma koleżankami do Świnoujścia;) Wróciłyśmy w niedzielę wieczorem. Wyjazd był bardzo udany:D Oto trzy najlepsze zdjęcia z wypadu:

Dziewczyny ćwiczą jogę;)

Dziubki:P

zmęczona ja po imprezie;)

A Wam jak minął ten weekend Kochani??:)
PS Jeśli chodzi o nagrody w konkursach to obiecuję że wyślę pocztą pod koniec tego tygodnia, ponieważ ostatnio byłam tak zajęta, że zawsze było "coś" i nie miałam czasu wysłać. Pozdrawiam zwycięzców!;)
P@ulli$t@

5 komentarze:

Mrs.Rose on 7 kwietnia 2014 13:37 pisze...

Świetne zdjęcia, zazdroszczę takiego wypadu nad morze, sama chętnie bym pojechała :)

pijanazyciem on 7 kwietnia 2014 13:40 pisze...

A ja bez wyjazdu, cały weekend grillowaliśmy ze znajomymi :-)

Marzena on 7 kwietnia 2014 14:47 pisze...

rzeczywiście szalony weekend, bardzo pozytywnie :)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

Ediksa on 8 kwietnia 2014 12:05 pisze...

weekend za szybko mija :))

katiuszek on 9 kwietnia 2014 13:55 pisze...

Ależ bym się wybrała nad morze... ah :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)