sobota, 17 maja 2014

Czeka mnie bardzo aktywny weekend :)

Cześć Kochani:*
Wczoraj byłam na Drugim Festiwalu Książki Czytanej w Książnicy Pomorskiej ze znajomymi z zajęć dodatkowych. Gwiazdą dnia był aktor Artur Barciś (ten szczuplejszy z serialu "Miodowe Lata":P) po półtorej godzinnym jego atrakcyjnym i rozrywkowym wystąpieniu wszyscy rzucili się na niego, chcąc dostać autograf. Mi się udało stać nawet pół metra obok niego:) Ale niestety autografu nie zdobyłam bo nie miałam żadnej kartki ani nic na czym mógłby mi się aktor podpisać;)
Po wizycie w Książnicy wybraliśmy się na starówkę do knajpki "Pomiędzy". Niektórzy zamówili sobie desery lodowe, inni kawę a ja z dwoma kolegami złożyłam się na dużą pizzę z kurczakiem, cebulą i brokułami <3 mniam! Pizza była pyszna!
Dzisiaj natomiast wybieramy się na 9tą Europejską Noc Muzeów a później idziemy do klubu na imprezę;) Jutro natomiast o 17stej wszyscy idziemy na urodziny naszego kolegi Roberta;) Także w sumie mam bardzo aktywny weekend, tylko kiedy ja się pouczę?:P Postanowiłam że jutro w nocy z niedzieli na poniedziałek nie będę spać i na kilku kawach będę się uczyła bo w poniedziałek mam dość obszerny sprawdzian, a we wtorek dwa kolejne...No cóż, ale takie uroki szkoły:)
Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia z wczorajszego wypadu:
A tak na marginesie to jak Wam się podobają moje nowe buty? ;)
P@ulli$t@

8 komentarze:

Magdalena Pińska on 17 maja 2014 16:32 pisze...

buty fajne ale tak na marginesie - to albo te buty, albo czarne rajstopy!
a weekend masz bardzo zorganizowany - miłej zabawy! :)

http://lamodalena.blogspot.com/

Lena Mi on 18 maja 2014 18:19 pisze...

Widać, że weekend udany, buty są prześliczne :)

mimblox.blogspot.com

Ava lon on 19 maja 2014 10:16 pisze...

Miło, że miałaś udany weekend. :))

Dus ieg on 19 maja 2014 15:52 pisze...

Weekend miałaś super ^^
Ale jak można uczyć się na kawach?! Przecież to męczarnia O.o

Paula S. on 20 maja 2014 14:03 pisze...

no wracaj już z tego aktywnego weekendu :P

Paulina Michalska on 22 maja 2014 07:15 pisze...

mi tak w nocy najlepiej się uczy, każdy ma inne sposoby ;)
pozdrawiam :)

Dalia Kontrapunkt on 25 maja 2014 22:37 pisze...

Bardzo żałuję, że nie byłam "na Barcisiu" no i widzę, że "po" było też super, tylko pozazdrościć.

Anonimowy pisze...

Hi i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when i read this article i thought i could
also make comment due to this good piece of writing.



Also visit my web blog - lasertest

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)