sobota, 10 maja 2014

Wyjeżdżam za granice

Pokaż mi swój paszport 
Zdejmij swoje okulary 
Musisz przejść przez odprawę celną
taksówka, bagaż 
Wiesz, że nadal mnie kochasz 
Wszędzie pójdziesz za mną 
Chcesz mnie wziąć za granice
Pokaż się w swoim mieście 
Po drugie wyląduj samolotem
Idź w miejsce gdzie byliśmy
Szepnij obco w moje ucho
Pokaż mi co dostałeś
Co dostałeś 
Spojrzałam dzisiaj w lustro 
Myślałam, że mam dużo do powiedzenia 
Ale teraz, twarzą w twarz
Mam chęć uciec daleko 
Myślę, żę potrzebuje ucieczki
Czas na przerwę, wakacje 
Czas na zrobienie wielkiej ucieczki 
Potrzebuję to teraz 
Potrzebuję to dzisiaj 
Nie wiem, gdzie podążam ale wiem że jestem poza 
Wyjeżdżam za granice
Nie mówię językiem 
Ale oni znają moje imię tutaj 
Żaden lęk 
Bonjour we Francji 
Tropikalne przeznaczenie
Dostań moją resztę i mój relaks za granicą 
Dzisiaj 
Potrzebuję zmiany tempa 
Aby widzieć inne twarze 
Potrzebuję odejść 
Potrzebuję przerwy od ciebie 
Potrzebuję przerwy dla mnie 
Daj mi przerwę od tego miejsca
Gdzieś, gdzie mogę oczyścić moje myśli 
Wyjeżdżam za granice...

P@ulli$t@

4 komentarze:

#Zosia# on 11 maja 2014 16:22 pisze...

rewelacyjny post! miłej niedzieli ^^


fashionable-sophie.blogspot.com

Dus ieg on 11 maja 2014 20:24 pisze...

WOW! Jest świetny! Gratuluję talentu!

Mariusz K. on 12 maja 2014 21:14 pisze...

A ja zapraszam na mój blog z moimi wierszami ;)
http://mariusz86r.bloog.pl

Mariusz K. on 12 maja 2014 21:17 pisze...

A ja zapraszam na wiersze moje z ,,czarnymi" wierszami :D hehe - zażartowałem sobie - blog z moimi wierszami
http://mariusz86r.bloog.pl
Blog z ponad 40 moimi wierszami, ostatnie 2 wiersze w hołdzie Janowi Pawłowi II [*] ;))

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)