poniedziałek, 12 maja 2014

Natalia Siwiec- TAK czy NIE?

Witajcie:)
Postanowiłam że co jakiś czas dla urozmaicenia bloga będę dodawać post o sławnych osobach i z Polski i z zagranicy. Dzisiejszą notkę poświęcę Natalii Siwiec.

1. Natalia Siwiec przed i po operacjach(foto)
PRZED
PO
Zauważyć można że zdjęcia "przed" i po zdecydowanie różnią się od siebie. Na fotografiach "przed" widać naturalną dziewczynę o ładnym uśmiechu i przeciętnej urodzie. Natomiast na zdjęciach "po" Natalia jest bardziej sztuczna, ale też seksowna. Można stwierdzić że wygląda jak plastikowa lalka. Nie wiem czy to komplement czy nie;) zależy od gustu:) Oto co poprawiła sobie Siwiec:

  • powiększyła usta- w usta wstrzyknęła sobie botoks co wyraźnie widać po zdjęciach
  • powiększyła piersi- wstawiła sobie silikonowe implanty
  • zrobiła operację nosa- wyraźnie to widać
  • wyrównała i wybieliła zęby- tak mi się wydaje jak się przyglądam fotografiom;)
2. Natalia Siwiec na Youtube(wideo)
Co Wy sądzicie na jej temat?
DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ, NAPEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ!
P@ulli$t@


5 komentarze:

pijanazyciem on 13 maja 2014 09:01 pisze...

Mi ona nie przeszkadza, nie jest też moją idolką - miała szansę żeby zabłysnąć, wykorzystała ją i dobrze :-) a co do jej wyglądu moim zdaniem i kiedyś i teraz wygląda pięknie :-)

Paula S. on 13 maja 2014 18:57 pisze...

Dla mnie to ona teraz lepiej wygląda ;D hah

Dagna Sidorowicz on 13 maja 2014 23:17 pisze...

fajny blog, obserwuje i liczę na to samo, pozdrawiam :)
http://indeed-prodigy.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Najlepsze jest to, że na tym drugim zdjęciu, które wstawiłaś jako "przed", to po prostu Natalia bez makijażu, ale już po operacjach ;) Kojarzę, bo stosunkowo niedawno zdjęcia z tej imprezy krążyły po necie. Czyli jak widać czasami nawet chirurg nie pomoże :D

Ireth on 15 maja 2014 06:51 pisze...

ja ja bardzo lubię, taka zabawna kobieta i w miarę normalna :)
Wzajemna obserwacja?Odp u mnie a na 100% się odwdzięczę ireth1.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)