sobota, 10 maja 2014

Sesja w lesie oraz piękno przyrody

Cześć Kochani:*
Dzisiaj pojechałam na darmo na korepetycje z angielskiego bo okazało się że ta osoba której daje korki ma jakiś kiermasz w szkole i za późno się dowiedziałam. No ale jak to się mówi- nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło;) Tak więc do domu wróciłam sobie z Głębokiego, idąc przez las i zrobiłam co nieco fotek. Oto efekty mojego spaceru:)

A Wam jak mija Sobota?? :)
ZA KAŻDY KOMENTARZ DZIĘKUJĘ, NAPEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ!
P@ulli$t@

8 komentarze:

Łucja Pytel on 10 maja 2014 19:01 pisze...

no to ja też obs ;)
pozdrawiam
madame-lucy.blogspot.com

Marzena on 10 maja 2014 23:01 pisze...

Plener wręcz idealny na sesję zdjęciową :)
Fotki też masz świetne, jedynie na dwóch te niebieskie cienie do powiek wydają się być nienaturalne. Poza tym skoro pogoda dopisuje, to trzeba ją wykorzystać. Pozdrawiam serdecznie!

Agnieszka D. on 11 maja 2014 09:49 pisze...

co za wspaniała spódnica :)

Marta Biernacka on 11 maja 2014 18:03 pisze...

Super :) Obserwuje i zapraszam do siebie :) http://blackleopard-official.blogspot.com/

Marta Biernacka on 11 maja 2014 18:03 pisze...

Super :) Obserwuje i zapraszam do siebie :) http://blackleopard-official.blogspot.com/

Nata^^ on 11 maja 2014 18:51 pisze...

śliczne widoki :)

Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :*
http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

Dus ieg on 11 maja 2014 20:28 pisze...

Śliczną masz sukienkę :)

Paulina Motyka on 12 maja 2014 20:23 pisze...

Śliczne zdjęcia :)
ładna sukienka :)
Dziękuję za komentarz .
Obserwuję :)
amazing-life-girl.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)