poniedziałek, 12 maja 2014

Smutna Pierwsza Rocznica Śmierci mojej psinki Cypiska [*] :(

Cześć Kochani:*
Chciałabym Wam powiedzieć że dzisiaj jest dla mnie bardzo smutny dzień- mianowicie 1sza Rocznica Śmierci mojego jamniczka Cypiska;( Z tej smutnej okazji napisałam wiersz z dedykacją dla Cypiska [*] Kocham Cię kochanie moje małe i na zawsze pozostaniesz w moim sercu!:*

Kochałam Cię zawsze jak tylko mogłam
umyłam, nakarmiłam, wyszłam na spacer i pomogłam.
Bawiłam się z Tobą kiedy tylko ochotę na to miałeś,
Chociaż przyznam czasem troszkę rozrabiałeś.
Pamiętam jak byłeś malutki,
Jak cukiereczek słodziutki.
Na początku troszkę się nas bałeś,
Ale później nam już zaufałeś.
W morzu nurkowałeś
I na kamienie zawsze szczekałeś.
Pomimo że w ostatnich latach bardzo chorowałeś,
To i tak wiem że nas wszystkich bardzo kochałeś.
Na zawsze w naszych sercach pozostaniesz
Nasze małe, śliczne Kochanie!


P@ulli$t@

4 komentarze:

sisterfor ever on 12 maja 2014 17:40 pisze...

[*]
www.sisterrforever.blogspot.com

Meisterclif on 12 maja 2014 20:39 pisze...

Bardzo mi przykro...w sumie sama mam kota i jakby on odszedł to ciężko bym to zniosła...

Zapraszam w wolnej chwili http://meisterclif.blogspot.com/

Antoniana on 12 maja 2014 21:26 pisze...

ojeju, maleństwo kochane ; ((

Dus ieg on 12 maja 2014 21:35 pisze...

Śliczna była c: Ale nie ma co smutać, żyć dalej :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)