sobota, 10 maja 2014

Strój elegancki- moja stylizacja oraz prezenty urodzinowe dla Gosi :)

Cześć:)
Dość dawno mnie tu nie było a to wszystko z powodu braku czasu:( Ostatnio mam sporo nauki do tego dochodzą zajęcia w szkole, praca raz w tygodniu oraz dodatkowe zajęcia. Ale na szczęście w weekend mogę trochę odetchnąć:)
Jutro wybieram się ze znajomymi i chłopakiem do Nowogardu na urodziny naszej koleżanki Gosi:) Już nie mogę się doczekać! Prezent już kupiłam, bo dajemy wspólny upominek, złożyliśmy się po 15 złotych każdy:)
Poniżej przedstawiam Wam prezenty dla koleżanki oraz moją elegancką stylizację. Miłego oglądania;)
Prezenty urodzinowe dla Gosi



Moja elegancka stylizacja




Co sądzicie o prezentach i mojej eleganckiej stylizacji? Piszcie w komentarzach:)
ZA KAŻDY KOMENTARZ DZIĘKUJĘ, NAPEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ!
P@ulli$t@

5 komentarze:

Anabell Happy on 10 maja 2014 13:12 pisze...

Fajne są te kolczyki ;)
Miłego przyjęcia urodzinowego!

Zapraszam, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj ;]
KLIK

RoksiTv on 10 maja 2014 16:14 pisze...

widać że interesujesz się modą :3

Paulina Michalska on 10 maja 2014 16:24 pisze...

troszkę ale czy się na niej znam to już nie mi to oceniać ;)

Paulina Michalska on 10 maja 2014 16:25 pisze...

dzięki już komentuje u Ciebie... ;)

Endorfinka on 11 maja 2014 09:31 pisze...

wszystko bardzo ładne :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)