czwartek, 15 maja 2014

Szminkowy duet: Sorbet Pomarańczowy oraz Soczysta Malina

Cześć Kochani:*
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam dwie szminki które ostatnio kupiłam. A więc:
Szminka firmy Manhattan "Perfect Creamy&Care" numer 34 o kolorze sorbetu pomarańczowego 
Cena 17,99 zł (ja ją za tyle kupiłam bo była w promocji)
Po otwarciu wygląda tak (no niezupełnie, bo już zużyłam większość tej szminki:P)
 Na dłoni kolor prezentuje się tak
 Tak szminka wygląda na ustach
PLUSY:
  • fajna konsystencja
  • bardzo długo się trzyma na ustach
  • łatwo się rozprowadza
  • kolor jest jak dla mnie rewelacyjny
MINUSY:
  • szybko się zużywa
  • cena
MOJA OCENA: 8/10

A teraz do akcji wkracza...
Szminka firmy Essence "Colour Crush" numer 08 w kolorze soczystej maliny
Cena 7,99 zł
 Tak wygląda po rozpkaowaniu
 Tak prezentuje się na dłoni
 A tak szminka wygląda na ustach
PLUSY:

  • starcza na długi czas (wolno się zużywa)
  • jest tania
  • jest bardzo dobrej jakości
  • również łatwo się rozprowadza
  • ma bardzo ładny odcień
MINUSY:
  • konsystencja jest troszkę gorsza od tej szminki z Manhattanu
MOJA OCENA: 9/10

Z Soczystą Maliną na ustach żegnam się z Wami, życząc Miłego Dnia :) :*

A Wam który kolor bardziej przypadł do gustu?
ZA KAŻDY KOMENTARZ DZIĘKUJĘ, NAPEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ!
P@ulli$t@

7 komentarze:

AJKstyle on 15 maja 2014 10:29 pisze...

Essence jest zdecydowanie dla mnie. Uwielbiam taki kolor. Powiedz mi jeszcze czy wysusza usta?

Pozdrawiam
AJKstyle.blogspot.com

Paulina Michalska on 15 maja 2014 10:36 pisze...

po trzydniowym używaniu go narazie nie odczułam tego,by wysuszał usta ;)
pozdrawiam:*

Maria Katarzyna Krupińska - Mary-Kate K. on 15 maja 2014 10:50 pisze...

super te szminki - też kocham bardziej szminki niz błyszczyki i mam ich znacznie więcej, także planuję zrobić o nich post :)

Maria Katarzyna Krupińska - Mary-Kate K. on 15 maja 2014 10:51 pisze...

także dodaję Cię do obserwowanych - jeśłi masz ochote możesz także mnie zaobserwować :) tutaj mój http://mymirrormakesmymood.blogspot.com/2014/05/outfits-moto-boho.html

Ilona Cygan on 15 maja 2014 12:32 pisze...

ta soczysta malina zdecydowanie Ci pasuje :))

Sandra Kracz on 15 maja 2014 13:26 pisze...

soczysta malina mi się spodobała :)

http://sandrayy.blogspot.com

Magdalena Pińska on 15 maja 2014 23:06 pisze...

to nie moje kolory :(


http://lamodalena.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)