poniedziałek, 9 czerwca 2014

Moja stylizacja na upalne dni- fotogaleria:)

Cześć Kochani:)
Od piątku u mnie w Szczecinie upały. Nie powiem by mi to jakoś specjalnie przeszkadzało, ale nie potwierdzę tego że mi to aż tak pasuje. Lubię jak jest ciepło, ale NIE upalnie typu 30 stopni i powyżej. Według mnie najlepsza temperatura to 23-24 stopnie. Jak jest upał to praktycznie nie chce mi się jeść tylko pić i ciągle piję i piję dużo wody. Z jednej strony to dobre bo może dzięki temu zrzucę trochę kilo ale z drugiej strony jest to na dłuższą metę męczące. Przejdźmy do sedna tematu :) Oto moja dzisiejsza stylizacja na upalne dni :)
Jak Wam się podoba moja stylizacja?
I jakie są Wasze sposoby na upały?
ZA KAŻDY KOMENTARZ DZIĘKUJĘ, NAPEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ KOMENTARZEM NA TWOIM BLOGU!
Buziaki:*
P@ulli$t@

3 komentarze:

b e y o u r s e l e on 9 czerwca 2014 13:45 pisze...

Ładna stylizacja :) ja na upały ubieram sukienki bądź szorty i bluzkę:)

Ilona Feret on 9 czerwca 2014 14:54 pisze...

pieknie;) ja zwiewna sukienka na upały - zdecydownaie :)

Marzena on 9 czerwca 2014 16:08 pisze...

świetne połączenie!:)
ja również noszę na takie dni spodenki i koszulkę lub sukienki.
Pozdrawiam i zapraszam do siebie!!:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)