piątek, 6 czerwca 2014

Neonowe makijaże na topie- mój pomarańczowy makijaż:)

Cześć Kochani:*
Ostatnio są bardzo modne takie mocniejsze(trochę neonowe) kolory na powiekach. Z tego co wiem najmodniejsze są odcienie: żółty, pomarańczowy, niebieski, różowy i zielony. Dzisiaj chcę Wam pokazać jak wyglądam po zrobieniu sobie pomarańczowego makijażu. PS nie zwracajcie uwagi na włosy, bo zdjęcia były robione odrazu po umyciu głowy ;) :P



Jak Wam się podoba ten makijaż? :)
W jakich kolorach innych chcielibyście jeszcze mnie zobaczyć? ;)
ZA KAŻDY KOMENTARZ DZIĘKUJĘ, NAPEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ KOMENTARZEM NA TWOIM BLOGU!
P@ulli$t@

5 komentarze:

pijanazyciem on 6 czerwca 2014 13:32 pisze...

cudowny :) uwielbiam takie intensywne kolory :)

Anonimowy pisze...

makijaż super, tylko czy nie myślałaś o tym, aby wyregulować brwi?:))
Wszystko super, ale jakbyś "oddała je" w ręce kosmetyczki to na 100% byłoby lepiej:))

Paulina Michalska on 10 czerwca 2014 11:30 pisze...

mi się podobają takie szerokie brwi :) i mógłbyś Drogi Anonimie mieć odwagę się podpisać ;)

Jagoda Kopeć on 30 grudnia 2015 12:25 pisze...

Chyba MNIE, a nie mi :/

Anonimowy pisze...

Chyba MNIE, a nie mi hahaha

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)