niedziela, 15 czerwca 2014

Ombre-hair

Cześć Wam:*
Ostatnio jestem tak zajęta że trochę zaniedbałam bloga. Dużo czasu zajmuje mi teraz czytanie książek, pisanie swojej książki, spotkania ze znajomymi, zajęcia dodatkowe no i obowiązki i czynności codzienne;) Dzisiaj mam akurat chwilkę;) Chciałam zdradzić Wam że niebawem chcę zrobić sobie ombre-hair, który jest teraz dość popularny. I szczerze- spodobał mi się, widząc po zdjęciach ale nie jestem pewna czy mi by pasował.
Jak myślicie- pasowałoby mi takie ombre-hair? Proszę o szczere opinie :)
ZA KAŻDY KOMENTARZ DZIĘKUJĘ, NAPEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ KOMENTARZEM NA TWOIM BLOGU!
P@ulli$t@

3 komentarze:

Magdalena Pińska on 15 czerwca 2014 23:09 pisze...

koniecznie sobie zrób, będzie Ci świetnie !!! :()

http://lamodalena.blogspot.com/

Asia on 17 czerwca 2014 19:07 pisze...

uwielbiam ombre <3 jak dla mnie idealne farbowanie :)

Sathurath on 22 lipca 2014 20:44 pisze...

Moim zdaniem - nie.

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)