poniedziałek, 21 lipca 2014

Powracam po dłuższej przerwie w blogowaniu :)

Cześć Kochani:*
Ostatnio trochę zaniedbałam bloga, bo ciągle się coś działo i naprawdę nie miałam czasu albo szczerze przyznaję nie chciało mi się nic pisać albo nie miałam pomysłu:P u mnie w Szczecinie już od kilku tygodni taki upał że ledwo idzie wytrzymać;) Na szczęście dwa dni temu zamontowaliśmy dmuchany basen na ogrodzie i jest się gdzie orzeźwić;)
Jak mi mijają wakacje?
A dość imprezowo i wyjazdowo:P Ostatnio byłam z grupą znajomych na tydzień w Wałczu, było super:) Oto krótki fotoreportaż z moich wakacji 2014 (które jeszcze się oczywiście nie skończyły:P)





A Wam jak mijają wakacje? :D
Buźki:*
P@ulli$t@

4 komentarze:

Marzena on 21 lipca 2014 18:33 pisze...

Widać, że odpoczynek Ci służy, bo na niektórych zdjęciach wyglądasz wręcz kwitnąco. Widać, że bardzo ładna dziewczyna. Ważne, że wypoczynek był udany i oby reszta wakacji też taka była. Ja zapraszam do siebie na dwuczęściową relację z turnieju siatkówki plażowej i wiele innych ciekawych postów. Mam nadzieję, że Ci się spodobają!

pijanazyciem on 22 lipca 2014 09:10 pisze...

Świetnie wyglądasz taka uśmiechnięta :-) Udanej dalszej części wakacji, ja jeśli chodzi o wyjazdy to mogę sobie pozwolić jedynie na krótkie jedno- dwu- dniowe wypady weekendowe, cały tydzień spędzam w pracy i nic nie wskazuje na to, żeby to się zmieniło ;)

Dus ieg on 2 sierpnia 2014 23:07 pisze...

Śliczne zdjęcia :) Fajnie, że wracasz c: Fajnie, że prowadzisz tego bloga ^^

Mariusz 86r on 7 sierpnia 2014 18:58 pisze...

Woow supcio ,,focie" ! ;)
Blogger: Mariusz K.
http://mariusz86r.bloog.pl

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)