piątek, 12 września 2014

Czas płynie, a Miłość kwitnie :)

Cześć Kochani :*
Jak już wcześniej pisałam mam nową Miłość. Jesteśmy razem oficjalnie od 1 lipca 2014 roku. W czerwcu w moim życiu pojawiła się nowa osoba w której się zakochałam, to było jak strzała amora ;) Na szczęście zakochałam się z wzajemnością ;) Po około miesiącu znajomości zostaliśmy parą. To nie było łatwe zerwać z poprzednim chłopakiem po 2 latach bycia razem ale tylko życie potrafi układać takie scenariusze ;) Jak to się mówi nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :) Może po prostu los tak chciał, tak miało być, miały nastąpić jakieś zmiany. Tego nikt nie wie do końca :) Tak czy siak jestem teraz szczęśliwa i kocham moje Kochanie :*



A jak tam u Was wyglądają sprawy sercowe? :)
Buziaczki :*
ZA KAŻDY KOMENTARZ DZIĘKUJĘ, NAPEWNO ODWDZIĘCZĘ SIĘ KOMENTARZEM NA TWOIM BLOGU !
P@ulli$t@

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)