piątek, 19 września 2014

Raz z górki, raz pod górkę...Samo Życie :)

Cześć Kochani :*
Tak to w życiu bywa że czasami jak już coś się wali, to wali się na całego. I często nie mamy na to wpływu. Często to nie jest nasza wina. W sumie niczyja. Taki los, karma czy kto w co tam wierzy ;) Wakacje już mi się powoli kończą, od października szkoła i zajęcia. Z jednej strony się cieszę bo nie będę mieć "wiecznych wakacji", które tak naprawdę na dłuższą metę męczą ;) Ale z drugiej trochę się obawiam że nie dam rady z taką ilością nauki, miejmy nadzieję że chociaż w pierwszym semestrze nie będzie tego za dużo.

Co do wakacji były bardzo udane, mimo iż prawie całe spędziłam je w swoim rodzinnym mieście- Szczecinie :)
Poza tym dzisiaj mam jakiś taki refleksyjny nastrój...
Ale jutro napewno będzie lepiej ;)




A jak u Was wakacje minęły i jak tam Wasz nastrój w związku z tym iż dobiegają one niestety końca?
ZA KAŻDY KOMENTARZ DZIĘKUJĘ, NAPEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ KOMENTARZEM NA TWOIM BLOGU!
P@ulli$t@

9 komentarze:

Aleksandra Kupis on 19 września 2014 18:46 pisze...

Ach, tak już bywa, raz jest gorzej, ale mamy pewność, że później może być już tylko lepiej. :)
http://whatisinthehat.blogspot.com/

Aleksandra Kupis on 19 września 2014 18:46 pisze...

PS. Fajna muzyka w tle :D

MałaMi on 19 września 2014 20:53 pisze...

Życie! Przestraszyłam się i myślałam że coś rozwaliłam a to muzyka :3

ewelka19997 on 20 września 2014 19:18 pisze...

Mnie również przestraszyła muzyka ponieważ nie wiedziałam z skąd leci, fajny post :)

Pitna on 29 września 2014 15:49 pisze...

No cóż ja od września chodzę do szkoły ;) Lecz pociesza mnie fakt, że to już ostatnia klasa technikum i będę miała te "najdłuższe wakacje".

http://pitna.blogspot.com

_manekineko_ on 4 października 2014 14:02 pisze...

u mnie podobnie, kumulacja wszystkiego co złe :(
Fajne zdjęcia super wpis
! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/

Pitna on 5 października 2014 18:03 pisze...

Dziękuje za komentarz :)

http://pitna.blogspot.com

Paulina Michalska on 12 października 2014 10:24 pisze...

chyba powinnam na górze napisać ostrzeżenie że na moim blogu jest muzyka ;P ;)
pozdrawiam :*

Paulina Michalska on 12 października 2014 10:24 pisze...

nie ma za co, wyznaję zasadę komentarz za komentarz ;)
pozdrawiam :*

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)