poniedziałek, 6 października 2014

Chora...kuruje się... :(

Witajcie Kochani :*
No i stało się, rozchorowałam się i leżę w łóżku :( Mimo iż bardzo rzadko choruję to i mnie teraz dopadło. Mam ostry ból gardła i zatkane zatoki, na szczęście w tym wszystkim bez gorączki. Ale i tak czuje że ledwo mam siłę coś robić. Biorę różne tabletki do ssania na gardło i krople do nosa, ale to niewiele pomaga. Dzisiaj udało mi się jakimś cudem załatwić po południu wizytę u mojej lekarki rodzinnej- jestem pewna że Pani Doktor wypisze mi odpowiednie leki, możliwe że nawet antybiotyk, i szybko wrócę do zdrowia. Z tego co widzę i słyszę to wielu moich znajomych też się teraz rozchorowało, wydaje mi się że krąży teraz jakiś wirus i trzeba być szczególnie ostrożnym. Mam nadzieje że jak najszybciej się wykuruję, bo mam małe zaległości w szkole i chciałabym już znowu zacząć chodzić na zajęcia.
A jak u Was ze zdrowiem w tym jesiennym okresie?


ZA KAŻDY KOMENTARZ DZIĘKUJĘ, NAPEWNO ODWDZIĘCZĘ SIĘ KOMENTARZEM NA TWOIM BLOGU!
P@ulli$t@

4 komentarze:

pijanazyciem on 6 października 2014 11:35 pisze...

Zdrowiej szybko :*!

Agnieszka M. on 7 października 2014 10:11 pisze...

Zdrówka życzę:)))*

ewelka19997 on 8 października 2014 18:36 pisze...

Szybkiego powrotu do zdrowia :)
http://yukozmienia.blogspot.com/

Paulina Michalska on 12 października 2014 10:23 pisze...

dziękuję Wam, już jest dużo lepiej ;) :*

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)