wtorek, 28 października 2014

Jesienne spacery z chłopakiem i powrót do książek

Cześć!
Pogoda ostatnio u mnie w Szczecinie jest naprawdę ładna i słoneczna jak na koniec października. To zachęca mnie do częstszych spacerów i łapania ostatni słonecznych promieni;) Ostatnio zrobiłam sobie jesienną sesję w plenerze z moim Skarbkiem:* Poza tym wczoraj byłam nawet na rowerze:) No i na nowo zaczęłam czytać książki! Aktualnie czytam "Raj tuż za rogiem" oraz "Córka żywiołu".








A Wam jak mijają jesienne dni?
P@ulli$t@

3 komentarze:

Daria Stręk on 29 października 2014 15:42 pisze...

cudownie razem wyglądacie ;)

Paulina Michalska on 30 października 2014 18:53 pisze...

dziękuję :)

ewelka19997 on 30 października 2014 19:24 pisze...

O jak słodko wyglądacie :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)