niedziela, 19 października 2014

Nie lubię Niedziel !

Hejka :*
Szczerze mówiąc najbardziej ze wszystkich dni tygodnia nie lubię niedziel. Niedziele są jakieś takie nudne, smętne, monotonne i nic się nie dzieje. Za to pociesza mnie fakt że po Niedzieli jest Poniedziałek i zaczyna się nowy Tydzień. Większość nie lubi Poniedziałków, a ja je bardzo lubię bo, można powiedzieć, Życie po Niedzieli na nowo Zaczyna budzić się do Życia ;)
Co porabiam w Niedziele żeby je jakoś ciekawie spędzić albo po prostu przetrwać i nie zanudzić się na śmierć?

  • czytam, dużo czytam...książki lub gazety
  • wychodzę na spacer, jeżdżę na rowerze lub ogólnie uprawiam jakiś sport
  • idę na poprawę humoru na zakupy
  • bloguję ;)
  • spotykam się ze znajomymi
  • spędzam czas z ukochanym :*
  • spędzam czas z rodzinką
Od jutra znowu mam szkołę, a po szkole zajęcia. Cieszy mnie ten fakt, bo przynajmniej będzie coś się działo. A ja lubię jak się dużo dzieje, oj tak... ;)
A jak tam u Was mija niedzielne popołudnie?




P@ulli$t@

2 komentarze:

Magdalena Pińska on 20 października 2014 00:09 pisze...

spaceruję, bloguję, byczę się i to jest najfajniejsze :D

http://lamodalena.blogspot.com/

oktawia oki on 11 listopada 2014 00:54 pisze...

Dla mnie niedziela to przygotowywane się do całego tygodnia w szkole :/

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)