niedziela, 2 listopada 2014

1 listopada Wszystkich Świętych [*]

Hejka :*
Wczoraj był dzień Wszystkich Świętych. Jak zwykle u mnie w Szczecinie tłumy na cmentarzu, który ponoć jest drugi co do wielkości w Europie! O 11.00 wyszłam z chłopakiem na cmentarz, najpierw na grób jego babci a potem na grób mojego dziadka. Po drodze kupiliśmy znicze, przy grobach pomodliliśmy się i wracaliśmy około 13 do mojego chłopaka. Posiedzieliśmy u niego godzinkę, słuchając muzyki i śpiewając ;p o 14 wyszliśmy na obiad z okazji Wszystkich Świętych do mojej babci. Było smacznie i sympatycznie, siedzieliśmy u babci Janki prawie 4 godziny! Niestety z całego zamieszania zapomniałam popstrykać trochę zdjęć :(
A jak u Was minął Dzień Wszystkich Świętych?


P@ulli$t@

10 komentarze:

Sara Dunaj on 2 listopada 2014 09:31 pisze...

Pamiętałam... Raczej spokojnie hah...

Panna Zwyczajna on 2 listopada 2014 10:06 pisze...

My również wczoraj byliśmy na grobach a korki to koszmar w jednym staliśmy godzinę :c

Daria Stręk on 2 listopada 2014 16:32 pisze...

dzień jak co dzień + wizyta na grobach :)

Magda -MagdaLena on 3 listopada 2014 18:10 pisze...

Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/love-me-harder.html zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę również o klikanie w baner Sheinside po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

Craliven on 3 listopada 2014 21:18 pisze...

Ja również byłam na grobach :3
Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
stay-possitive.blogspot.com

KATHARINE on 4 listopada 2014 18:03 pisze...

U mnie bardzo spokojnie :)

Dus ieg on 9 listopada 2014 19:27 pisze...

Też byłam na cmentarzach. Ten dzień jest jednym w moich ulubionych świąt ♥

Ania Kantor on 9 listopada 2014 20:12 pisze...

Mam pytanie: jak ustawiłaś sobie tak aby myszka ,,zmieniała" się w babeczke? Bardzo proszę o odpowiedź :)

Paulina Michalska on 10 listopada 2014 21:24 pisze...

nie pamiętam szczegółowo ale weszłam na jakąś stronkę z kursorami i tam był kod html do wybranego kursora, który trzeba było potem gdzieś wkleić ;) no i udało się ;)
pozdrawiam :*

Paulina Michalska on 10 listopada 2014 21:25 pisze...

dziękuję :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)