poniedziałek, 23 lutego 2015

Niekorzystny biometr i niskie ciśnienie...

Hejka!
Dzisiaj pogoda szczególnie nie wpływa pozytywnie na nastrój. Przynajmniej ja tak odczuwam. A jako że jestem meteopatką to na pewno coś w tym jest ;) Na szczęście mam kilka sposobów na "niskie ciśnienie" i podwyższenie nastroju.
Tego nie rób:

  • spotkania ze znajomymi- gdy źle się czujesz i biometr jest niekorzystny możesz tylko się wpakować w jakąś awanturę ze znajomymi bo wszystko będzie Ciebie denerwować
  • czytanie książek- kiedy jest niskie ciśnienie, to czytając książki tylko się zamulisz i zmęczysz, zamiast dodać sobie energii do działania
  • picie coca-coli- po niej czujesz się jeszcze gorzej w taką pogodę!
To rób:

  • jedzenie czekolady i bananów (oczywiście w umiarze)- te produkty poprawiają humor i dodają energii
  • słuchanie muzyki, którą najbardziej lubisz- nasza ulubiona muzyka zawsze nam doda poweru i poprawi humor
  • picie kawy- gdy jest niskie ciśnienie i boli Cię głowa, kawa jest najlepsza ponieważ podnosi ciśnienie, a kofeina w niej zawarta działa przeciwbólowo
  • kochanie się- brzmi banalnie ale nic tak nie poprawia nastroju i ukrwienia układu krwionośnego jak miło spędzona noc z partnerem ;)
  • pójście na jakiś sport- może być cokolwiek, np. tenis ziemny, jogging, fitness, pływanie. Na pewno podniesie poziom Twojej energii i pobudzi do działania
  • zrobienie sobie domowego spa w domu- połóż się w wannie z pianą i się relaksuj. Po wyjściu nałóż na twarz maseczkę i się wycisz
  • położenie się spać- chyba nic innego nie doda Ci zastrzyku nowej energii jak spokojny sen



PS Zapraszam do czytania mojej nowej, drugiej książki "Co dzień coś nowego" !!
Paulina Mi

1 komentarze:

Oktawia on 15 marca 2015 12:39 pisze...

w oczekiwaniu na moją wygraną od Ciebie zdążę przeczytać każdą książkę świata :P

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)