piątek, 13 lutego 2015

Od dzisiaj koniec z papierosami !!

Cześć :)
Postanowiłam że od dzisiaj rzucam palenie. Paliłam 4 lata, paczkę dziennie. Przemyślałam wszystko i doszłam do wniosku- po co mam się truć i jeszcze za to płacić?
Powody dla których rzucam palenie:

  • zdrowotne
  • finansowe
  • lepsza kondycja fizyczna
  • lepszy wygląd skóry
Co zrobię z zaoszczędzonymi i uzbieranymi pieniędzmi?

  • będę jeździć na różne, fajne wycieczki
  • będę kupować sobie modne obuwie, odzież i gadżety
  • zapiszę się na jakieś ciekawe zajęcia
Dziś mój pierwszy dzień bez papierosów. Pierwszy tydzień jest ponoć najgorszy bo organizm musi się odzwyczaić, po tygodniu głód nikotynowy powoli zanika.
Mam nadzieję że wytrwam w postanowieniu i rzucę to świństwo w ogóle "w cholerę" na zawsze! Oby, czuję że dam radę! 
P@ulli$t@

1 komentarze:

DENNAY STYLE on 13 lutego 2015 13:48 pisze...

No to powodzenia :)) na pewno się uda; D
http://dennaystyle.blogspot.com

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)