poniedziałek, 23 lutego 2015

Polecam: Samoopalacz w sprayu Sun Ozon i chusteczka samoopalająca Dax Sun

Witam!
Kilka dni temu postanowiłam zakupić sobie coś z serii kosmetyków które dodają trochę opalenizny :) Jako że idzie wiosna głupio wyjść na dwór bladym jak ściana :) Zamierzałam więc oszukać trochę naturę i dodać sobie kolorków, zarówno na twarzy jak i na ciele. Wybrałam się więc do Rossmanna i Pani w sklepie doradziła mi samoopalacz w sprayu Sun Ozon do ciała oraz chusteczki samoopalające do twarzy. Nigdy wcześniej nie używałam żadnych samoopalaczy, jedynie balsamy brązujące do ciała, więc trochę się stresowałam efektem. Ale, jak się po kilku godzinach okazało, zupełnie nie było powodu do stresu ;)
Efekt był świetny mianowicie:
SUN OZON SPRAY:

  • równy koloryt na całym ciele
  • ładna opalenizna, nie sztuczna ani pomarańczowa
  • łatwa aplikacja- psikanie sprayem około 20 cm od ciała. Efekt widoczny już po 4 godzinach.
  • szybkie wchłonięcie sprayu- spray wchłania się i wysycha praktycznie od razu

Moja ocena: 10/10 !!




DAX SUN CHUSTECZKA DO TWARZY:


  • łatwa aplikacja- wystarczy wziąć chusteczkę i posmarować nią równomiernie twarz, unikając oczu i brwi. Efekt widoczny już po 2 godzinach.
  • również ładna opalenizna, nie sztuczna ani pomarańczowa
  • wchłania się praktycznie odrazu
  • nie zostawia smug na twarzy
Moja ocena: 10/10 !!


Pozdrawiam
Paulina Mi

3 komentarze:

Oktawia on 24 lutego 2015 12:45 pisze...

Pozdrawiam moją ulubioną koleżankę, czekam na paczuszkę! :*

Paulina Mi on 24 lutego 2015 16:13 pisze...

do końca tego tygodnia nagroda zostanie w końcu wysłana :) pozdrawiam :)

Izis She on 10 marca 2015 13:19 pisze...

paczuszka doszła? bo ja też czekam ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)