poniedziałek, 23 lutego 2015

YouCam MakeUp - Świetny program do zabawy tylko i wyłącznie dla dziewczyn!

Cześć!
Od niedawna mam nowy telefon i za pomocą sklepu play znalazłam i pobrałam(za darmo!) świetny program o nazwie YouCam MakeUp. Program jest przeznaczony tylko dla dziewczyn.
Za pomocą tego programu możesz:

  • zmieniać fryzurę oraz ją powiększać, pomniejszać
  • zmieniać kolor włosów - wszystkie możliwe odcienie i intensywność koloru
  • robić sobie makijaż - w tym mega długie rzęsy, zmiana brwi, dopasowanie koloru podkładu, nakładanie różu i jego intensywność, nakładanie cieni o dowolnych kolorach i ułożeniu, nakładanie eyelinera
  • zmieniać rysy twarzy - wyszczuplać/pogrubiać twarz, zmieniać kształt i wielkość nosa, polepszać kontury twarzy
Program ten bardzo mi się spodobał i lubię robić zdjęcia na telefonie a później za pomocą tego programu "przerabiać siebie" w dowolny sposób. Polecam ten program wszystkim Paniom, które interesują się urodą i kosmetykami!

Przykładowe przemiany:




Moje przemiany:


ZA KAŻDY KOMENTARZ DZIĘKUJĘ, NA PEWNO ODWDZIĘCZĘ SIĘ KOMENTARZEM NA TWOIM BLOGU!

Pozdrawiam
Paulina Mi

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)