czwartek, 5 marca 2015

Warszawa 28.02.2015- 03.03.2015

Hejka :)
Od soboty do wtorku byłam z chłopakiem w Warszawie. Pojechaliśmy tam by znaleźć nowego lokatora na wynajęcie Krzysia mieszkania. Już pierwsi "zwiedzający" mieszkanie zdecydowali się na wynajem. I wcale im się nie dziwię. Mieszkanie bardzo ładne, nowoczesne, położone w bardzo dobrej lokalizacji, wśród zieleni i 20 minut tramwajem do centrum. Cena również niska jak na Warszawę- 1700 zł miesięcznie za wynajem. W niedzielę nowi lokatorzy zdecydowali się na podpisanie umowy i wpłacenie kaucji a już we wtorek się wprowadzili. Przez te 3 dni za to miałam okazję by pozwiedzać Wawkę, ponieważ nigdy wcześniej tam nie byłam. Byliśmy w Warszawskim Zoo, na Starym Mieście, w Złotych Tarasach, Parku Szczęśliwickim i Arkadii i Hinduskiej Restauracji. Ogólnie nasza stolica bardzo mi się podobała ale jednak jestem przywiązana do Szczecina. Nasze Miasto zdecydowanie ma to "coś". Warszawa też jest bardzo ładna, ale jak dla mnie trochę zbyt duża i jednak wolę Szczecin. Mimo wszystko bardzo się cieszę że pojechałam do stolicy, bo wyjazd uważam za bardzo udany.

W Mieszkanku








W Zoo
























Na Starym Mieście






W Parku Szczęśliwickim



A Wy byliście kiedyś w stolicy? A może w niej mieszkacie? :)
Pozdrawiam
Paulina Mi

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Amazing things here. I am very happy to look your post.
Thanks a lot and I'm looking ahead to contact you.
Will you please drop me a mail?

Also visit my webpage: Pomiary elektryczne     Kowary

Krzysztof Peć on 13 kwietnia 2016 16:47 pisze...

Super Warszawa, jeszcze tam na pewno pojedziemy!

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)