poniedziałek, 29 czerwca 2015

ART ACADEMY na Nintendo Dsi i moje prace w tym programie

Cześć!
Ostatnio zachwyciła mnie gra na Nintendo Dsi która nazywa się Art Academy. Sciągnęłam ją z internetu, kto ma nintendo DS lub DSI, temu polecam stronę http://www.romulation.net , jest tam mnóstwo gier, chyba wszystkie możliwe gry jakie wyszły na tą konsolę! Zachwyciło mnie i wciągnęło mnie Art Academy, bardzo rozwojowa gra, który uczy szczegółowo i krok po kroku jak ładnie rysować i malować. Oto kilka moich prac z Art Academy:



Spodobało mi się rysowanie i malowanie, zastanawiam się nawet nad tym by, jak już się podszkolę w Art Academy, nie zacząć prac przerzucać na papier bądź płótno. W tym celu na pewno odwiedzę sklep plastyczny Skala.
Paulina Mi

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

After washing onto the island of Calypso, Odysseus spends seven years with her, though each day he mourns for his wife.

When Roman Catholic Spain began colonizing, they found that “
All Souls Day” coincided with Native American traditions regarding the souls of
the dead, and thus the “Day of the Dead” was established.
Newly released and fully updated it out betters everything you have ever seen before.


Also visit my page ... Minion Rush Hack

keissa on 13 stycznia 2016 13:48 pisze...

Nie mam Nintendo Dsi, ale program mnie zaciekawił więc może poszukam czegoś na PC :)
Powodzenia w malowaniu, rysowaniu, szkicowaniu bądź szeroko pojętym byciu artystą :)
Pozdrawiam!
keissa

keissa on 13 stycznia 2016 13:50 pisze...

Nie mam Nintendo Dsi, ale program mnie zaciekawił :) Może poszukam czegoś podobnego na PC :)
Powodzenia w byciu artystą!:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)