wtorek, 26 kwietnia 2016

"Hopeless"

Cześć :)
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić cudowną książkę którą zaczęłam niedawno czytać. Nosi ona tytuł "Hopeless". Jest to książka raczej dla dziewczyn, kobiet- zarówno nastolatek jak i tych dojrzałych Pań.


Opis książki:
Czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa.
To właśnie uświadamia sobie siedemnastoletnia Sky, kiedy spotyka Deana Holdera. Chłopak dorównuje jej złą reputacją i wzbudza w niej emocje, jakich wcześniej nie znała. W jego obecności Sky odczuwa strach i fascynację, ożywają wspomnienia, o których wolałaby zapomnieć. Dziewczyna próbuje trzymać się na dystans – wie, że Holder oznacza jedno: kłopoty. On natomiast chce dowiedzieć się o niej jak najwięcej. Gdy Sky poznaje Deana bliżej, odkrywa, że nie jest on tym, za kogo go uważała, i że zna ją lepiej, niż ona sama siebie. Od tego momentu życie Sky bezpowrotnie się zmienia.

Moja ocena:
Niedawno zaczęłam ją czytać, wypożyczyłam ją w bibliotece niedaleko mojego miejsca zamieszkania. Czyta się ją bardzo lekko i przyjemnie. Jest zabawna a zarazem bardzo ciekawa, dużo się w niej dzieje. 
UWAGA! Bardzo wciąga :) Daję 10/10 punktów, mimo że jeszcze nie skończyłam jej czytać, ale jestem już na 125 stronie.
Czytaliście już tą książkę? Jak tak to jak ją oceniacie?
A jeśli nie to jakie książki polecacie?
Paulina Mi

2 komentarze:

Blogger : Mariusz K. on 8 maja 2016 14:47 pisze...

Witam.
Ja również niedawno zacząłem czytać książki - polecam książke opartą na faktach autentycznych - ,,Zwiastunowi z Gór" - Joanny M. Jurkiewicz - tą książkę kupili mi rodzice będąc w Zakopanem od jednej Pani która dawno temu była z Oazą do której należała - była ona na Audiencji u Jana Pawła II w kilka lat po rozpoczęciu pontyfikatu. Książka ta również mnie bardzo wciągnęła gdyż odzwierciedla prawdziwe emocje i radość ze spotkania z moim największym Autorytetem Św. Janem Pawłem. Bardzo ją Tobie polecam Paulina Mi. Drugą książkę którą polecam to ,,Dobre słowo na każdy dzień - Ojca Zdzisława Józefa Kijasa którą dostałem od koleżanki mojej na Urodziny w tm roku - są tam zawarte na każdy dzień po kilkanaście zdań mądre myśli na różne tematy świecko-religijne - bardzo mocno polecam. Cieszę się że mam te książki gdyż ostatnio w ogóle chyba od ponad 10 lat nie zacząłem czytać żadnej książki. A co do twojego wpisu o prawdzie to uważam zresztą tak się twierdzi że lepiej słodko kłamać albo żeby nam słodko kłamali w niektórych oczywiście sprawach. Jednak ja osobiście wolę czasem najgorszą prawdę, no ale na co dzień staram się myśleć optymistycznie. Ktoś powiedział kiedyś że w każdym nawet najgorszym dniu naszych dni znalazłoby się coś optymistycznego nawet to najmniejszego - no ale to zależy od nastawienia naszego. Ja staram się myśleć optymistycznie na co dzień - choć wiadomo życie może przynieść różne niespodzianki i te miłe i te niemiłe. Dziękuje za bardzo miły komentarz pod moim wpisem na moim blogu http://mariusz86r.bloog.pl . To co napisałaś na końcu oczywiście jest prawdą że nie zawsze jest różowo , no ale uważam że pozytywnymi działaniami i czynami można więcej przyciągnąć tego dobre i optymistycznego. Pozdrawiam Blogger : Mariusz K.

AJMISSINDEPENDENT on 12 maja 2016 15:52 pisze...

właśnie szukam jakiś fajnych pozycji. dzięki za propozycje ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)